Приказ основних података о документу

dc.contributorAlibabić, Šefika
dc.creatorGrozdić, Vukašin B.
dc.date.accessioned2022-03-24T12:05:14Z
dc.date.available2022-03-24T12:05:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-6427-169-1
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3559
dc.description.abstractУ овом раду је након дефинисања појмова дигитална писменост, дигитални грађанин и криза, фокус истраживања усмерен на сагледавање и објашњење места, улоге и значаја дигиталне писмености у времену ковид кризе, коришћењем квалитативног приступа, методом анализе документације, одлука и препорука Владе Србије, инструкција министарстава, као и информација и пријавних формулара са државних портала, у периоду од марта 2020. до маја 2021. године у Републици Србији. Истраживање је показало да је одговор државе на кризу претпоставио постојање довољног нивоa дигиталне писмености грађана за прелазак на онлајн окружење, као и да се посебно у сектору просвете правовремено и систематски радило на подизању нивоа писмености наставног кадра. Иако су претходна истраживања указала на потребу за унапређењем дигиталне писмености грађана, налазимо да су током ковид кризе изостале активности и мере масовне образовне активности.sr
dc.description.abstractIn this paper, after defining the terms digital literacy, digital citizen and crisis, the focus of research is on understanding and explaining the position, role and importance of digital literacy in times of crisis, using a qualitative approach, method of document analysis of decisions and recommendations of the Serbian Government, ministries instructions, as well as information and application forms from state portals, in the period from March 2020 to May 2021 in the Republic of Serbia. The research showed that the state’s response to the crisis presupposed the existence of a sufficient level of digital literacy of citizens to switch to the online environment, as well as that in the education sector, timely and systematic work was done to raise the literacy level of teachers. Although previous research has indicated the need to improve the digital literacy of citizens, we found that during the Covid crisis there were no activities and measures of mass educational activity for digital literacy improvement.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd: Filozofski fakultet, Univerzitet u Beograd.sr
dc.relationProjekat Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu "Čovek i društvo u vreme krize"sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceŽivot u kriznim vremenima - andragoški pogledisr
dc.subjectдигитална писменостsr
dc.subjectдигитални грађанинsr
dc.subjectковид кризаsr
dc.subjectdigital literacysr
dc.subjectdigital citizensr
dc.subjectcrisissr
dc.subjectcovid crisissr
dc.titleDigitalna pismenost - potencijalni odgovor na izazove krizasr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage41
dc.citation.rankM45
dc.citation.spage27
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8943/bitstream_8943.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3559
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу