Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 15
Employees’ Self-Evaluation of Educational Opportunities in Organizations
(Univerzitet u Kragujevcu, Učiteljski fakultet u Užicu, 2014)
This paper explores the research findings of the effects of the employees’ self-evaluation of educational opportunities in their organizations as a relevant element of the processes of educational planning and innovation. ...
Posvećenost nastavnika profesiji i školi u kojoj su zaposleni / Predannost' učitelej professii i škole, v kotoroj rabotajut
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su prikazani nalazi istraživanja o posvećenosti nastavnika sopstvenoj profesiji i organizaciji/školi u kojoj su zaposleni. Posvećenost je određena kao povezanost nastavnika sa sopstvenom profesijom i ustanovom u ...
Novi pogled na istraživanje - izrada naučnog rada kao proces transformativnog učenja / Academic paper from the a different view on the research process: Writing perspective of transformative learning theory
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Ovaj rad je pokušaj ulaska u neznanje. Nastajao je kroz dijaloški proces dve autorke: naučnice sa dugogodišnjim iskustvom i studentkinje doktorantkinje. Analizirale smo istraživački proces kroz prizmu koncepcije transformativnog ...
The skills: A chimera of modern European adult education
(Springer Netherlands, 2014)
The chapter examines the main discourses of European educational policy in two texts, Memorandum on Lifelong Learning and Communication: Making Lifelong Learning in Europe a Reality, focusing on the skills approach and ...
Komponente kvaliteta komunikaciono-medijskog obrazovanja / Components of Communication and Media Education Quality
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014)
Rad je rezultat daljih napora u realizaciji istraživanja Kvalitet i modeli obrazovanja kao činilac (kvaliteta) življenja u slobodnom vremenu i komunikacijama odraslih. Time je ovaj prilog samo segment celine koju čini zbir ...
Prikaz knjige Bojana Škorc: Kreativnost u interakciji – Psihologija stvaralaštva
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014)
CARDS Project’s Effects on the Continuing Professional Education of Teachers in Serbia
(Bucharest: Lumina – The University of South–East Europe, 2014)
This paper explores the effects of the programs for continuing professional education (CPE) of teachers involved in CARDS-VET Project in Serbia (as a part of reform processes in the VET domain). A main objective of this ...
Multiphase Model of Career Support for Students – Example from Practice
(University of Niš, 2014)
This paper describes a multiphase model of work with students of Andragogy at Faculty of Philosophy in Belgrade, which can be used as an example of good practice and aims to prepare students for the increasingly complex ...
BeLL istraživanje - benefiti od učenja u odraslom dobu u Srbiji / BeLL research: Benefitis of lifelong learning in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su predstavljeni i analizirani rezultati BeLL istraživanja u Srbiji - Benefiti od učenja u odraslom dobu. BeLL je komparativna studija realizovana u 10 zemalja, koja je imala za cilj da ispita benefite od pohađanja ...
Karijerno vođenje i savetovanje odraslih u Srbiji – Od problema do mogućnosti
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014)
Rad pruža pogled na trenutno stanje karijernog vođenja i savetovanja u Srbiji i to prikazom različitih napora usmerenih na uspostavljanje i poboljšanje sistema karijernog vođenja i savetovanja. Rad se posebno fokusira na ...