Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 45
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
O igri u odraslom dobu i njenim obrazovnim implikacijama / On play in adulthood and its educational implications
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
U ovom radu želimo da ukažemo na važnost igre u čovekom životu i način na koji ona predstavlja i čini njegov neizostavni deo u različitim sferama. Glavni podsticaj bilo nam je uverenje da je igra na najmanje tri načina ...
Tourism development in Serbia: On the way to sustainability and European integration
(Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, Beograd, 2013)
The aim of the paper is to contribute to improvement of tourism policy and practice in Serbia towards defining and implementing sustainability principles and meeting European integration requirements. It encompasses short ...
Obrazovanje u procesu karijernog vođenja kao odgovor na potrebe mladih odraslih / Education in the process of career guidance as a response to the needs of young adults
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U radu su predstavljeni rezultati teorijsko-empirijskog istraživanja čiji je cilj bio da ispita obrazovne potrebe mladih odraslih, koje proističu iz njihove zabrinutosti zbog savremenih karakteristika sveta rada. Okvir za ...
Posvećenost nastavnika profesiji i školi u kojoj su zaposleni / Predannost' učitelej professii i škole, v kotoroj rabotajut
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su prikazani nalazi istraživanja o posvećenosti nastavnika sopstvenoj profesiji i organizaciji/školi u kojoj su zaposleni. Posvećenost je određena kao povezanost nastavnika sa sopstvenom profesijom i ustanovom u ...
Andragoški kadrovi u kazneno-popravnim zavodima - između potreba i realnosti / Andragogical staff in prison and correctional facilities: Between needs and reality
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Imajući u vidu specifičnu prirodu obrazovanja, osposobljavanja i obuke zatvorenika tokom izvršenja zatvorske kazne i ambivalentan odnos struke i nauke prema toj vrsti tretmana, u radu smo, na osnovu analize podataka Uprave ...
Tipovi učenja - model interakcije sistema i informacija / The question of learning: The system-information interaction model and types of learning
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
U naukama koje se bave učenjem i obrazovanjem, u prošlosti je, kao i danas, bilo više pokušaja da se klasifikuje učenje iz ugla različitih perspektiva i paradigmi. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se nekoliko različitih ...
Obrazovanje i kreativne industrije
(Pedagoško društvo SrbijeUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2023)
Kreativne industrije su savremeni poslovni i politički koncept nedovoljno naučno elaboriran, koji je postao jedan od najznačajnijih nosilaca privredne delatnosti razvijenih zemalja. Iako ne postoji konsenzus oko toga koje ...
Upotreba filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi / Using Film as an Educational Medium in Higher Education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Rad je nastao kao rezultat empirijskog, kvalitativnog istraživanja koje je sprovedeno sa ciljem da se sagleda i shvati doprinos primene filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi u domenima ostvarivanja obrazovnih ...
Reći "da, i..." učenju - obrazovni proces kao improvizacija / Saying "Yes, and..." to learning: The educational process as improvisation
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U radu se razmatraju različiti aspekti mogućnosti implementacije aktivnosti improvizacije u proces obrazovanja odraslih. Predstavljene su neke od teorijskih po stavki koje ukazuju na značaj improvizacije za učenje u svim ...