Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 10
Implicitne teorije kreativnosti univerzitetskih nastavnika / The implicit theories of creativity of university teachers
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U radu se prikazuju rezultati ispitivanja implicitnih teorija kreativnosti univerzitetskih nastavnika koje je sprovedeno sa ciljem boljeg razumevanja uverenja nastavnika o manifestacijama kreativnosti i njenom razvoju. ...
Verbalna fluentnost i mogućnosti njene primene u proceni jezičkih sposobnosti starijih lica / Verbal fluency and possibilities for application in the assessment of the language abilities of older people
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Istraživanje je sprovedeno sa ciljem poređenja verbalne fluentnosti starijih i mlađih ispitanika i ispitivanja mogućnosti primene mera verbalne fluentnosti kao dodatnih u uobičajenom postupku procene jezičkih sposobnosti ...
Lični i društveni ciljevi studenata u kontekstu njihovog profesionalnog usmerenja / Personal and social goals of students in the context of their professional orientation
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Osnovni cilj ovog istraživanja bio je da se utvrdi koliko su studenti različitih fakulteta slični, odnosno koliko se razlikuju u stepenu prihvatanja različitih ličnih i društvenih ciljeva. Pošlo se od pretpostavke da se ...
Lokus kontrole na radu i aktivno traženje posla / Locus of control at work and active job seeking
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
Obuhvatnija istraživanja problema nezaposlenosti potiču iz razvijenih zemalja sa stabilno rastućom privrednom aktivnošću (do globalne ekonomske krize 2008. godine), tako da je specifično pitanje kako koncepti i teorije ...
Maltretiranje na radnom mestu - pogled na novu perspektivu / Harrassment at work: A view into the new perspective
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
Maltretiranje na radnom mestu je tema koja još od devedesetih godina prošlog veka privlači pažnju evropskih naučnika. Nažalost, brojna sistematska istraživanja ovog fenomena sprovedena u tih dvadesetak godina ostaju relativno ...
Etički aspekti psihološke selekcije kandidata za posao / Ethical aspects of psychological selection of job candidates
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015)
Selekcija osoblja za savremene radne organizacije je nezaobilazna praksa koja ima svoje andragoške, psihološke, socijalne, ekonomske, ali i etičke aspekte. Čvrsta etička refleksija je esencijalna komponenta svakog ...
Romi i više/visoko obrazovanje - psihološki i društveni kapital kao faktori akademskog uspeha / Roma in higher education: Psychological and social capital as factors of academic success
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
S obzirom na nisku zastupljenost studenata romske nacionalnosti u oblasti višeg/visokog obrazovanja i na Mali broj studija koje su istraživale lične i društvene resurse mladih odraslih Roma, naš cilj je bio da ispitamo ...
Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi / The perspectives on education for future teachers: What they believe in, what do they aspire for and what they would like to work on in teaching
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Rad se bavi perspektivama o nastavi i učenju studenata - budućih nastavnika. Nastojalo se utvrditi u kojoj meri se perspektive ispitanika o nastavi razlikuju na nivou uverenja, namera i akcija, kao i da li broj pohađanih ...
Ja, drugi i stid: doživljaj stida studenata u edukaciji za geštalt psihoterapeute
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2022)
Internalizovani stid je doživljaj da sa celim našim bićem „nešto nije u redu”, da
nije vredno postojanja, ni pripadanja. Iako se stid najčešće doživljava kao usamljeni bol,
on je uvek relacion. Stid je neizbežan pratilac ...
How Students Report about Their Education Experiences during the First Year of Covid-19 Pandemic? / Kako učenici i studenti izveštavaju o svojim obrazovnim iskustvima tokom prve godine pandemije kovida 19?
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2023)
The aim of this work was to understand what education meant to students during the Covid-19 pandemic and in what context educational activities and organisational changes in schooling were mentioned spontaneously. This ...