Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-6 od 6
Određenje pojma empatije / Definition of empathy in psychology
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2001)
Kao bazična komponenta socijalnih odnosa i jedan od ključnih lekovitih faktora psihoterapije empatija je privukla veliku pažnju unutar različitih oblasti psihologije, kao što su različite teorije ličnosti, psihoterapijske ...
Kvazikanonička diskriminativna analiza u dualnoj eta metrici / Quasi-canonical discriminative analysis in dual eta metrics
(Statističko društvo Srbije, Beograd, 2001)
Predložena je jedna nova metoda kvazikanoničke diskriminativne analize u kojoj se na Eta metriku reparametrizira skup kvantitativnih varijabli koje definišu prostor u kome će se formirati diskriminativne funkcije, i zatim ...
Struktura sposobnosti i veština kritičkog mišljenja / Structure of abilities and skills of critical thinking
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2001)
Produkt teorijskog razmatranja pojma kritičko mišljenje je i određivanje njegovih konstituenata - specifičnih sposobnosti i veština kroz koje se kritičko mišljenje manifestuje. U našem modelu struktura ove sposobnosti je ...
Konstruktivistički pogled na svet - predstavljanje jedne paradigme / Constructivist concept of the world: Presentation of a paradigm
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2001)
Konstruktivistički pogled na svet u poslednjih dvadesetak godina uobličio se u uticajnu i rasprostranjenu paradigmu čiji pogled na svet predstavlja znamenitu alternativu tradicionalnim, pozitivističkim shvatanjima. U radu ...
Formiranje sistema društvenih pojmova u osnovnoj školi i njihov efekat na razvoj dečjeg mišljenja / Setting up a system of social concepts in elementary school and their influence of development of cognition in children
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2001)
Naučne pojmove organizovane u strukturisane sisteme znanja dete sreće samo u školi a njihov uticaj preobražava mentalni razvoj školskog deteta. Struktura školskog učenja obezbeđuje formiranje viših psiholoških procesa, pa ...
Specifikacija elemenata autoritarnosti u modelu Boba Altemejera / Specification of elements of authoritarianism in Bob Altemeyer's model
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2001)
U ovom radu prikazane su osnove modela desničarske autoritarnosti koji je razvio Bob Altemejer. On pod 'desničarskom autoritarnošću' podrazumeva kovarijaciju tri klastera stavova kod osobe: autoritarnu submisivnost autoritarnu ...