dc.contributor | Alibabić, Šefika | |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T13:13:56Z | |
dc.date.available | 2022-02-11T13:13:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-6427-169-1 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3457 | |
dc.description.abstract | Филозофски факултет Универзитета у Београду иницирао је низ
истраживачких пројеката с намером да се сагледају изазови и могућа
решења с којимa се суочавају човек и друштво у временима свеколике кризе, a посебно актуелне пандемијске кризе, изазване вирусом
ковид-19. У оквиру ове иницијативе реализован је и пројекат под
називом Живот у кризним временима – андрагошки погледи. Овај
пројекат, који је окупио наставнике и сараднике Студијске групе за
андрагогију, реализован је с циљем истраживања различитих проблема и питања учења и образовања одраслих којима обилује живот
(лични и професионални) у временима здравствене, економске, еколошке кризе.
Резултати теоријских и емпиријских истраживања, насталих у
оквиру овог пројекта, изложени су у тематском зборнику под називом Живот у кризним временима – андрагошки погледи. Структуру Зборника чини 13 ауторских радова који обрађују широк
спектар проблема као што су улога и значај писмености одраслих у
пандемијској кризи, посебно здравствене и дигиталне, могућности
превазилажења криза различитим врстама учења и образовања
одраслих, андрагошки погледи на старе особе у доба пандемије, легислативни оквири за образовно деловање у ванредним ситуацијама, глобални трендови образовања одраслих у пандемијским условима, андрагошке интервенције у областима погођеним кризом као
што су развој људских ресурса, каријерни развој и превазилажење
стреса повезаног с послом. Представљени истраживачки налази су
указали на позиционирање улоге учења и образовања одраслих у
превенцији и превазилажењу негативних ефеката криза у бројним
животним доменима. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu | sr |
dc.publisher | Službeni glasnik Beograd | sr |
dc.relation | Čovek i društvo u vreme krize | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Život u kriznim vremenima - andragoški pogledi | sr |
dc.subject | uloga i značaj pismenosti odraslih u pandemijskoj krizi | sr |
dc.subject | mogućnosti prevazilaženja kriza različitim vrstama učenja i obrazovanja odraslih | sr |
dc.subject | andragoški pogledi na stare osobe u doba pandemije | sr |
dc.subject | legislativni okvir za obrazovno delovanje u vanrednim situacijama | sr |
dc.subject | globalni trendovi obrazovanja odraslih u pandemijskim uslovima | sr |
dc.subject | andragoške intervencije u oblastima pogođenim krizom | sr |
dc.title | Život u kriznim vremenima - andragoški pogledi | sr |
dc.type | book | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 217 | |
dc.citation.epage | | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/7844/bitstream_7844.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3457 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |