Приказ основних података о документу
Strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krize
dc.contributor | Krnjaja, Živka | |
dc.contributor | Senić Ružić, Mirjana | |
dc.contributor | Milošević, Zorica | |
dc.creator | Ovesni, Kristinka | |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T08:50:54Z | |
dc.date.available | 2022-10-14T08:50:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80712-45-1 (IZPIA) | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3824 | |
dc.description.abstract | U radu se raspravlja o primenjenosti strategija profesionalnog usavršavanja nastavnika osnovnih škola za suočavanje sa promenama nastalim u periodu nesigurnosti i krize izazvanih pandemijom COVID-19. Sprovedeno je kvalitativno istraživanje u kome je učestvovalo 36 nastavnika osnovnih škola sa teritorije Republike Srbije, čiji su narativi prikupljeni strukturisanim intervjuom fokusiranim na strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika za suočavanje sa promenama nastalim u periodu pandemije COVID-19. Prikupljeni podaci posmatrani su kroz prizmu devet prethodno identifikovanih strategija usavršavanja zaposlenih za suočavanje sa promenama nastalim u periodu nesigurnosti i krize. Nalazi reflektuju zastupljenost četiri strategije: strategije umrežavanja znanja, strategije kojom se redukuje razvoj zaposlenih, strategije modularizacije i virtualizacije rada i strategije postizanja digitalne kompetencije, što ukazuje na neophodnost pravovremenog, brižljivijeg osmišljavanja i realizacije programa profesionalnog usavršavanja nastavnika za suočavanje sa promenama, kao i na potrebu kompleksnijeg izučavanja strategija profesionalnog usavršavanja nastavnika za suočavanje sa promenama. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Institut za pedagogiju i andragogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | "Čovek i društvo u vreme krize" finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, | sr |
dc.subject | profesionalno usavršavanje nastavnika | sr |
dc.subject | strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika | sr |
dc.subject | period nesigurnosti i krize | sr |
dc.subject | pandemija COVID-19 | sr |
dc.title | Strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krize | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 223 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 218 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8992/bitstream_8992.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3824 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |
dc.identifier.cobiss | 62675209 |