Search
Now showing items 1-10 of 45
Posvećenost nastavnika profesiji i školi u kojoj su zaposleni / Predannost' učitelej professii i škole, v kotoroj rabotajut
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su prikazani nalazi istraživanja o posvećenosti nastavnika sopstvenoj profesiji i organizaciji/školi u kojoj su zaposleni. Posvećenost je određena kao povezanost nastavnika sa sopstvenom profesijom i ustanovom u ...
Novi pogled na istraživanje - izrada naučnog rada kao proces transformativnog učenja / Academic paper from the a different view on the research process: Writing perspective of transformative learning theory
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Ovaj rad je pokušaj ulaska u neznanje. Nastajao je kroz dijaloški proces dve autorke: naučnice sa dugogodišnjim iskustvom i studentkinje doktorantkinje. Analizirale smo istraživački proces kroz prizmu koncepcije transformativnog ...
O igri u odraslom dobu i njenim obrazovnim implikacijama / On play in adulthood and its educational implications
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
U ovom radu želimo da ukažemo na važnost igre u čovekom životu i način na koji ona predstavlja i čini njegov neizostavni deo u različitim sferama. Glavni podsticaj bilo nam je uverenje da je igra na najmanje tri načina ...
Tipovi učenja - model interakcije sistema i informacija / The question of learning: The system-information interaction model and types of learning
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
U naukama koje se bave učenjem i obrazovanjem, u prošlosti je, kao i danas, bilo više pokušaja da se klasifikuje učenje iz ugla različitih perspektiva i paradigmi. Ovaj rad predstavlja pokušaj da se nekoliko različitih ...
Tourism development in Serbia: On the way to sustainability and European integration
(Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, Beograd, 2013)
The aim of the paper is to contribute to improvement of tourism policy and practice in Serbia towards defining and implementing sustainability principles and meeting European integration requirements. It encompasses short ...
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
Upotreba filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi / Using Film as an Educational Medium in Higher Education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Rad je nastao kao rezultat empirijskog, kvalitativnog istraživanja koje je sprovedeno sa ciljem da se sagleda i shvati doprinos primene filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi u domenima ostvarivanja obrazovnih ...
Od obrazovanja za demokratsko građanstvo ka obrazovanju za globalno građanstvo - o potrebi za promenom paradigm / From education for democratic citizenship to the global citizenship education: On the necessity for a paradigm shift
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2018)
Ovaj članak analizira i komparira dva glavna koncepta u oblasti građanskog obrazovanja: obrazovanje za demokratsko građanstvo (ODG), koncept koji je prevalentan u evropskom diskursu, i obrazovanje za globalno građanstvo ...
Verbalno-logički aspekt pojmovnog određenja kod osoba na nižim nivoima pismenosti / Verbal-logical aspect of notion/concept determination in individuals with lower literacy skills
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2018)
U radu se bavimo pitanjem sposobnosti osoba sa nižim stepenom pismenosti, odnosno funkcionalno nepismenih osoba, da definišu i razumeju pojam na nivou koji podrazumeva i njegov verbalno-logički aspekt, odnosno oslanjanje ...
Elementi marketing miksa kao činioci izbora visokoobrazovne institucije / Elements of the marketing mix as factors for higher education institution choice
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
Korišćenje društvene marketing orijentacije i 'modela partnerstva' u visokom obrazovanju predstavlja preduslov opstanka fakulteta u postmodernističkom društvu, ali i šansu za povećanje kvaliteta njihovog funkcionisanja. U ...