Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 18
Istorijska istraživanja u andragogiji / Historic researches in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1997)
Za naučni legitimitet andragogije istorijska istraživanja su nužna. U radu se razmatraju neki teorijsko-metodološki problemi istorijskih istraživanja u andragogiji kao što su opšti i operacionalni pristup istorijskim ...
Porodični klub - od ispitivanja potreba ka kreiranju sadržaja / Family club: From investigation of needs towards content creation
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U okviru projekta i modela Porodičnog kluba mogu se razlikovati tri modusa uvođenja potreba: 1. samim ciljem i zadacima uvažavanje potreba korisnika, saradnika i lokalne zajednice; 2. obuhvat radom više nivoa pojavljivanja ...
Porodični klub: nastanak, model, mreža / Family club (origin, model, network)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Dramatična i dinamična zbivanja na prostorima bivše i današnje Jugoslavije devedesetih godina, značajno su se odrazila i na praksu vaspitanja i obrazovanja, dovodeći do javljanja novih organizacionih oblika obrazovanja, ...
Vrednosne orijentacije odraslih / Value orientations of adults
(Univerzitet u Nišu, Niš, 1994)
U radu se analiziraju rezultati istraživanja koje je imalo za cilj da ispita povezanost između socio-androloških karakteristika ispitanika i izraženosti svake od šest vrednosnih orijentacija (teorijske, ekonomske, estetske, ...
Pojava i rani razvoj ideja o permanentnom obrazovanju / Emergence and early development of concept of continual education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1995)
U radu se analizira pojava i rani razvoj ideje o permanentnom obrazovanju i o obrazovanju odraslih u antičkoj Grčkoj. Skicira se razvoj ove ideje u filozofskim školama dosokratovskog perioda, a posebna pažnja se posvećuje ...
Metodičko osposobljavanje stručnjaka u obrazovanju odraslih / Methodic expert training in the adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1999)
Narastanje potreba za razmatranjem prirode i specifičnosti metodičkog osposobljavanja stručnjaka angažovanih u oblasti obrazovanja odraslih oblikuju i pospešuju, između ostalih, trendovi u oblasti andragoške nauke kao i ...
Obrazovanje i kvalitet - otvaranje jednog vida međuodnosa / Education and quality: Opening of a form of relationship
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1997)
Složenost međuodnosa obrazovanja i kvaliteta moguće je razložiti u (najmanje) tri vida, te govoriti o: ulozi obrazovanja u formiranju određenog kvaliteta; obrazovanju kao ishodištu određenog kvaliteta i kvalitetu u ...
Obrazovanje u preduzeću: stanje, potrebe i mogućnosti / Education within a firm: Conditions, needs and possibilities
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1991)
U andragoški orijentisanoj literaturi poslednjih su godina prisutni napori da se obrazloži i utemelji ideja o obrazovnoj funkciji preduzeća. Takva nastojanja su inspirisana teorijama i istraživanjima o ljudskim resursima ...
Koncept socio-kulturne animacije u andragogiji / The concept of socio-cultural animation in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Koncept socio-kulturne animacije nastao je u Francuskoj početkom šezdesetih godina, razvijao se i bio prisutan u svetskom obrazovanju odraslih oko dve decenije da bi se poslednjih godina sve više napuštao. Ovaj koncept, ...
Amaterizam kao činilac aktivnosti u slobodnom vremenu odraslih / Amateurism as factor of activities in leisure time of adults
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatra problem amaterizma kao činioca slobodnog vremena i amaterskih aktivnosti kao činioca aktivnosti u slobodnom vremenu. Analiziranjem relevantne literature zaključuje se da je neusklađenost upotrebe termina ...