Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 17
Andragoške specifičnosti obrazovanja u kompjuterskoj učionici / Unique andragogical aspects of education in the computer assisted classroom
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015)
Tehnološki razvoj utiče na sve sfere modernog društva. Kompjuterske tehnologije su poslednjih decenija prodrle u sferu obrazovanja odraslih prouzrokujući, između ostalog, promene u samoj prirodi obrazovnih okruženja. Dolazi ...
Competences in education – Brazilian and Serbian Perspective / Kompetencije u obrazovanju – iz brazilske i srpske perspektive
(University of Belgrade Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy, 2016)
The goal of this paper is to compare the understanding of the concept of competences
in Brazil and Serbia, together with reflecting on the different contexts under
which these countries are developing. Theoretical framework ...
Igra odraslih - da li kompjuterska igra obrazuje u slobodnom vremenu? / Adult play: Does a computer game educate during leisure?
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
Od njihove pojave sredinom prošlog veka, kompjuterske igre karakteriše stalni rast kako u kvantitativnom tako i u kvalitativnom smislu. Danas se govori o posebnoj industriji sa velikim, pre svega, ekonomskim konsekvencama. ...
Doprinos Dimitrija Matića obrazovanju odraslih u Srbiji u XIX veku / The Contribution of Dimitrije Matić to Adult Education in Serbia in the 19th Century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022)
Cilj ovog rada je da se utvrdi i opiše doprinos Dimitrija Matića konstituisanju i
razvoju obrazovanja odraslih u Srbiji u XIX veku. U radu je korišćena istorijska metoda, a
u okviru nje analiza sadržaja primarnih i ...
Metodološki aspekti istraživanja participacije odraslih u učenju i obrazovanju / Methodological aspects of surveys on participation in adult education and learning
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
U radu se razmatraju metodološka pitanja i problemi u vezi sa aktuelnim načinima merenja participacije u obrazovanju i učenju odraslih u Evropi. Prikazani su najčešći načini merenja participacije, naročito metodološki ...
Koncepcija narodnog prosvećivanja kod Srba početkom XX veka / Conceptions of people's education in Serbia on the beginning of the 20th century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatraju koncepcije obrazovanja odraslih u Srbiji početkom XX veka. Dva su osnovna pravca u razvoju andragoške misli toga doba. Prvi predstavljaju ideje socijal-demokrata, nastale u okviru radničkog i sindikalnog ...
O igri u odraslom dobu i njenim obrazovnim implikacijama / On play in adulthood and its educational implications
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
U ovom radu želimo da ukažemo na važnost igre u čovekom životu i način na koji ona predstavlja i čini njegov neizostavni deo u različitim sferama. Glavni podsticaj bilo nam je uverenje da je igra na najmanje tri načina ...
Pogled na obrazovanje kroz kvalitet života / View of education through quality of life
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2004)
U radu se sintagma "kvalitet života" razumeva kao zbirni pojam, odnosno zbirno stanje (složaj), u jednom određenom segmentu vremena, dosegnutih položaja na dimenzijama različitih svojstava koje ličnost, pojedinci društvene ...
Učenje nepoznatog - potencijal liminalnog prostora u obrazovanju odraslih / Learning the unknown: The potential of liminal space for adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
Autori rada nastoje da razmotre potencijal liminalnosti u sferi obrazovanja odraslih tako što je dovode u vezu sa postojećim konceptom "pedagogije događaja". Ovaj koncept preispituje pedagoški imperativ postizanja unapred ...
Teorije učenja i odnosi moći u obrazovanju odraslih / Learning theories and power relations in adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Teorije učenja predstavljaju priznato znanje i time diskurse kroz koje se odnosi moći reprodukuju i održavaju u obrazovnim aktivnostima. One u sebi nose i sadrže odgovore na pitanja 'šta je znanje' i 'ko ga poseduje', kroz ...