Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 25
Participatory evaluation in education for sustainable development
(Institute for Pedagogy and Andragogy Faculty of Philosophy, University of Belgrade, SerbiaDepartment of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium, 2019)
In this paper we are reconsidering which approach to evaluation suits the best to education for sustainable development. We approach the evaluation in education for sustainable development through mapping key points in a ...
Early childhood workforce in Serbia as a policy issue
(Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, 2019)
The chapter focuses on early childhood workforce in Serbia as a policy issue, addressing the matters of early childhood education and care (ECEC) teachers’ profession, their initial and ongoing education, other professionals ...
Education for sustainable development and preschool teachers’ competencies
(Institut za pedagogiju i andragogijuDepartment of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium, 2019)
Within the 2030 Agenda for Sustainable Development, inclusive quality education is
defined as one of the main sustainable development goals (SDG 4). According to the
UNESCO, education has also been recognised as the main ...
Zašto, kako i šta ako - mogućnosti primene impakt evaluacije u obrazovnoj politici
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2019)
U ovom radu se bavimo pitanjem evaluacije kao neizostavnim aspektom kvalitetne
obrazovne politike. Različitost značaja i položaja koji se evaluaciji u aktuelnim politikama
pridaje pojasnićemo osvrtom na višestrukost ...
Doprinos studija pedagogije razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga - procene praktičara / The contribution of pedagogical studies to the development of pedagogues' professional competencies: Practitioners' assessments
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U uslovima dominacije teorijsko-praktičnog koncepta obrazovanja usmerenog na razvoj kompetencija, u oblasti visokog obrazovanja studijski programi koncipiraju se na temeljima prethodno definisanih profesionalnih kompetencija ...
Izdavačka delatnost Pedagoškog društva Srbije / Izdated'skaâ deâtel'nost' pedagogičeskogo obŝestva Serbii
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U ovom radu razmatra se izdavačka delatnost Pedagoškog društva Srbije s namerom da se sagleda njen razvoj, dometi, odnos prema društvenopolitičkom kontekstu i delokrug unutar pedagoške teorije i prakse. Primenjen je ...
Komparativna analiza modela nastave u prirodi u Srbiji i skandinavskim zemljama / Comparative analysis of outdoor education in Serbia and Scandinavian countries
(Univerzitet u Nišu, Niš, 2019)
Nastava u prirodi predstavlja specifičan oblik vaspitno-obrazovnog rada koji podrazumeva kontinuiranu realizaciju nastavnog procesa tokom školske godine, u prirodnom ambijentu, pri čemu bi se takvo okruženje koristilo kao ...
Standards of teacher competencies in Serbia: comparative analysis with selected countries
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2019)
Many countries have embarked on creating standards of teacher competencies
with the ultimate goal of improving teaching in their schools. The aim of
this paper is to compare Standards of teacher competencies in Serbia ...
Strategije učenja i postignuće učenika - iskustvo jednog obrazovnog programa / Learning strategies and student achievement: Experience from implementation of an educational programme
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2019)
Rad predstavlja istraživanje rezultata obrazovnog programa namenjenog podsticanju razvoja učeničke samoregulacije u učenju. Program je koncipiran kao učenje učenika da koriste Blumovu taksonomiju u učenju, uz demistifikaciju ...
Vizuelno predstavljanje u udžbenicima zemljopisa i poznavanja prirode u Srbiji u periodu od 1945. do 1966. godine / Visual representation in geography textbooks and textbooks of nature in Serbia from 1945 to 1966
(Zbornik Odseka za pedagogiju, Novi Sad, 2019)
Predmet istraživanja je vizuelno predstavljanje u udžbenicima zemljopisa i poznavanja prirode za osnovnoškolski uzrast u periodu od 1945. do 1966. godine. Vizuelno predstavljanje podrazumeva jedan od ključnih strukturnih ...