Search
Now showing items 1-10 of 14
Obrazovanje nastavnika za refleksivnu praksu
(Filozofski fakultet u Beogradu, 2011)
Educating Teachers for Reflective Practice:The understanding of the characteristics of the education for the re-
flective practice and development of such an education is based on the way we ...
Дечји вртић као извор курикулума
(Zadužbina Andrejević, Beograd, 2008)
Monografija predstavlja prikaz različitih načina i pristupa praktičara u razvijanju otvorenog kurikuluma primenom metodologije akcionog istraživanja, Otvorenost kurikuluma ukazuje na potrebu da programiranje vaspitno – ...
Slike o nastavniku - između moderne i postmoderne
(Institut za pedagogiju i andragogijuCentar za obrazovanje nastavnika, 2016)
Lica i naličja pravednosti u ocenjivanju
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2020)
Ideja za pisanje knjige nastala je, slično kao i za neke od mojih prethodnih radova, iz zapitanosti nad značenjem koncepata koje danas često koristimo kada govorimo o obrazovanju, posebno kada želimo da damo neku vrstu ...
Izobraževalna politika: globalni in lokalni procesi / Education policy: global and local processes
(Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2021)
Education policy: global and local processes
The monograph has five chapters, each consisting of several segments. List of
references, index of terms and authors’ index are included.
The chapter Education policy as an ...
Nastavnički modeli i strategije razredne discipline
(Beograd: Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet, 2015)
Iz predgovora: Monografija predstavlјa rezultat aktivnosti na doktorskim studijama i u okviru istraživačkog projekta Učitelјskog fakulteta Univerziteta u Beogradu pod nazivom Koncepcije i strategije obezbeđivanja kvaliteta ...
Gde stanuje kvalitet, Knjiga 3, Razvijanje prakse dečjeg vrtića
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2016)
Knjiga „Gde stanuje kvalitet – Razvijanje prakse dečjeg vrtića“, treća je
knjiga kao rezultat našeg istraživanja kvaliteta predškolskog vaspitanja
na projektu „Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta
...
Detinjstv(a)o – konceptualizacije i kontekstualizacije – Implikacije za praksu predškolskog vaspitanja / Childhood(s) – conceptualisation and contextualisation : implication for early childhood education and care
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022)
Pošto je svako od nas bio dete, svi verujemo da znamo šta je detinjstvo
ili, makar, šta je bilo. Za mnoge od nas detinjstvo je stanje čoveka
koje smo svi iskusili i koje doživljavamo kao različito od ’odraslosti’. ...
Obrazovna politika: globalni i lokalni procesi
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2019)
Razvoj obrazovanja u jednom društvu dobrim delom zavisi od
stepena razvijenosti i funkcionalnosti postojeće obrazovne politike.
Unapređivanje funkcionisanja obrazovnog sistema i prakse vaspitnoobrazovnog rada odvija se ...