Search
Now showing items 1-10 of 25
Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije, 2019)
Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja
upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno
prisutno u dokumentima obrazovne politike naše ...
Early childhood workforce in Serbia as a policy issue
(Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, 2019)
The chapter focuses on early childhood workforce in Serbia as a policy issue, addressing the matters of early childhood education and care (ECEC) teachers’ profession, their initial and ongoing education, other professionals ...
Povratak u budućnost − aktuelnost ideja Vićentija Rakića o vaspitanju igrom i umetnošću
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2017)
Ovaj rad teži da vrati u pedagošku diskusiju teoriju vаspitаnjа igrom i umetnošću Vićentijа
Rаkićа, osvetljаvаjući njenu aktuelnost u izаzovimа sа kojimа nаs suočаvаju kompleksnost
sаvremenog vaspitnog kontekstа i ...
Challenges of democratisation: development of inclusive education in Serbia
(Bulgaria : Bulgarian Comparative Education Society, 2013)
Educational reforms, as initiated in Serbia in 2001, were based on the concept ofquality education for all. This concept was put into practice as an inclusive approachin 2010/11. Inclusive education has been defined as a ...
Serbia
(Springer International Publishing, 2015)
Conditions for literacy development among the Serbs were created by accepting Christianity and developing the Slavic language in the form of Cyrillic in the ninth century. The earliest Serbian schools originate from the ...
Građansko vaspitanje u Srbiji - perspektive nastavnika i učenika srednjih škola
(Institut za društvena istraživanja u ZagrebuHrvatska : GONG, 2016)
Predmet Građansko vaspitanje (dalje u tekstu: GV) u škole u Srbiji je uveden 2001.godine i moglo bi se tvrditi da su njegovom uvođenju u osnovne i srednje škole doprineli,kako unutrašnji, tako i spoljni činioci. Kada su u ...
From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning
(Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for Pedagogy and AndragogyFaculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary, 2013)
This paper deals with the changes in the way of conceptualizing method in the
context of teaching and learning and their meaning for the study of quality in education. We have used two sources of information: didactic ...
Unapređivanje nastavne prakse primenom akcionih planova
(Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
U radu predstavljamo ciklus akcionog planiranja kao jedan od načina uvođenja i održavanja novina u nastavnu praksu. Ovaj proces zahteva od nastavnika refleksivno razmišljanje o sopstvenoj praksi, planiranje, izvođenje ...
Diversification - meanings and policies in practice of preschool education in Serbia / Diversifikacija - značenja i politike u praksi predškolskog vaspitanja i obrazovanja u Srbiji
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014)
Ako želimo da predškolsko vaspitanje i obrazovanje stvarno poprimi odlike otvorenosti, autentičnosti i demokratičnosti u kome se dete sagledava kao kompetentno biće sa autentičnim načinom izražavanja i učenja, u kome se ...
Димензија квалитета – доступност предшколског васпитања / The Dimension of Quality - Acces to preschool education
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2015)
Kao društveno konstruisani koncept kvalitet u sebi nosi određena značenja i vrednosti,
a vrednovanje kvaliteta postaje snažna alatka društvenih izbora i akcija koje se preduzimaju u oblasti javnog predškolskog vaspitanja ...