Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Istorijska istraživanja u andragogiji / Historic researches in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1997)
Za naučni legitimitet andragogije istorijska istraživanja su nužna. U radu se razmatraju neki teorijsko-metodološki problemi istorijskih istraživanja u andragogiji kao što su opšti i operacionalni pristup istorijskim ...
Koncept socio-kulturne animacije u andragogiji / The concept of socio-cultural animation in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Koncept socio-kulturne animacije nastao je u Francuskoj početkom šezdesetih godina, razvijao se i bio prisutan u svetskom obrazovanju odraslih oko dve decenije da bi se poslednjih godina sve više napuštao. Ovaj koncept, ...
Andragoški aspekti menadžmenta ljudskih resursa
(Bosanski kulturni centar SarajevoInstitut za međundnu saradnju Njemačkog saveza visokih narodnih škola (dvv International) Ured u Bosni i Hercegovini, 2015)
Menadžment ljudskih resursa je primenjena disciplina koja integriše sva saznanja o ljudskoj dimenziji organizacije, među kojima su i saznanja iz oblasti andragoških naučnih disciplina, koja rasvetljavaju i objašnjavaju ...
Постмодернизам и нови квалитети образовања
(Filozofski fakultet Univeziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2012)
Postmodernizam, postmoderna, postmoderno stanje, samo su neki od pojmova sa kojima se teoretičari i praktičari na različitim poljima susreću u velikoj meri. Sa ovim pojmovima, često dolaze dileme diskurs ili stanje, ...
Programi za razvoj didaktičkih kompetencija univerzitetskih nastavnika i ciljevi nastave visokoškolskog obrazovanja / Programs for Development of Didactic Competences of University Teachers and Teaching Goals in Higher Education
(Sarajevo: Bosanski kulturni centarInstitut za međunarodnu saradnju Nemačkog saveza visokih narodnih škola (DVV International) Ured za Bosnu i Hercegovinu, 2018)
U ovom radu analiziran je put i proces razvoja ideje i programa za razvoj kompetencija univerzitetskih nastavnika, barijere i otpori prema ovakvim programima koje smo delili sa drugim univerzitetima, ali i uspesi koje smo ...