Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 54
Култура као предуслов за увођење болоњског процеса на настави / Culture as a pre - condition for implementing the Bologna process in teaching
(Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača - Subotica, 2009)
Како студенти процењују значајаност општих компетенција у високом образовању / How students assess importance of general competencies in higher education
(Педагошко друштво Србије, Београд, 2009)
Осигурање квалитета високог образовања, дефинисано Болоњском
декларацијом која се од 2007/08. школске године примењује и у
систему високог образовања у Србији, обезбеђује се кроз дефинисање
стандарда, компетенција ...
Примери адекватне и неадекватне праксе за рад са децом од три до пет година
(Savremena škola, 2003)
Вештине руковођења и eтос дечјег вртића
(Forum pedagoga Srbije, 2008)
Креативни курикулум раног детињства
(Savremena škola, 2004)
Развој мишљења код деце
(Savremena škola, 2004)
Дечји вртић као извор курикулума
(Zadužbina Andrejević, Beograd, 2008)
Monografija predstavlja prikaz različitih načina i pristupa praktičara u razvijanju otvorenog kurikuluma primenom metodologije akcionog istraživanja, Otvorenost kurikuluma ukazuje na potrebu da programiranje vaspitno – ...
Kako nastavnici procenjuju okolnosti u kojima rade? / How do teachers evaluate their working conditions?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
Složenost delatnosti i unutrašnje strukture školske institucije omogućava izdvajanje tzv. sadržajno-strukturalnih komponenata škole i njihovih sastavnih elemenata. Ukoliko školu posmatramo kao kontekst u kojem nastavnici ...
Proces disciplinarizacije u polju pedagoškog istraživanja i obrazovanja, prvi deo - istorijsko-komparativni kontekst razvoja pedagogije kao univerzitetske discipline / Disciplinary process in the field of pedagogical research and education
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2008)
Reforma univerzitetskog obrazovanja i integracija evropskog prostora naučnih istraživanja snažno je uticala na ranije započeto preispitivanje tradicionalnih akademskih modela pedagoškog obrazovanja (nemačkog, francuskog i ...
Портфолио као начин подстицања самовредновања и самовођеног учења у образовању будућих васпитача предшколске деце
(Педагошко друштво Војводине, 2009)
Сматрамо да је један од примарних задатака базичног образовања да
помогне максимални развој интелектуалних способности студената, способности решавања проблема и доношења одлука, развијање иновативности и успешне комуникације. ...