Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 14
Vodič za uključivanje dece sa smetnjama u razvoja u sistem predškolskog vaspitanja i obrazovanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2021)
Од учења ка подучавању
(Ж. Крњаја,Београд, 2006)
Поседовање теоријског знања о васпитању и образовању, различитих теорија о васпитању и развоју и учењу деце, најчешће не значи да ћемо их моћи применити у пракси. Од разумевања, чак и слагања са одређеном концепцијом или ...
Дечји вртић као извор курикулума
(Zadužbina Andrejević, Beograd, 2008)
Monografija predstavlja prikaz različitih načina i pristupa praktičara u razvijanju otvorenog kurikuluma primenom metodologije akcionog istraživanja, Otvorenost kurikuluma ukazuje na potrebu da programiranje vaspitno – ...
Obrazovanje u vreme kovid krize Gde smo i kuda dalje
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Подстакнут актуелном ситуацијом везаном за пандемију изазвану вирусом ковид-19, Филозофски факултет Универзитета у Београду иницирао је и финансијски подржао низ истраживачких пројеката, с намером да се сагледају изазови ...
Slike o nastavniku - između moderne i postmoderne
(Institut za pedagogiju i andragogijuCentar za obrazovanje nastavnika, 2016)
Detinjstv(a)o – konceptualizacije i kontekstualizacije – Implikacije za praksu predškolskog vaspitanja / Childhood(s) – conceptualisation and contextualisation : implication for early childhood education and care
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022)
Pošto je svako od nas bio dete, svi verujemo da znamo šta je detinjstvo
ili, makar, šta je bilo. Za mnoge od nas detinjstvo je stanje čoveka
koje smo svi iskusili i koje doživljavamo kao različito od ’odraslosti’. ...
Obrazovanje nastavnika za refleksivnu praksu
(Filozofski fakultet u Beogradu, 2011)
Educating Teachers for Reflective Practice:The understanding of the characteristics of the education for the re-
flective practice and development of such an education is based on the way we ...
Obrazovna politika: globalni i lokalni procesi
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2019)
Razvoj obrazovanja u jednom društvu dobrim delom zavisi od
stepena razvijenosti i funkcionalnosti postojeće obrazovne politike.
Unapređivanje funkcionisanja obrazovnog sistema i prakse vaspitnoobrazovnog rada odvija se ...
Izobraževalna politika: globalni in lokalni procesi / Education policy: global and local processes
(Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2021)
Education policy: global and local processes
The monograph has five chapters, each consisting of several segments. List of
references, index of terms and authors’ index are included.
The chapter Education policy as an ...
Lica i naličja pravednosti u ocenjivanju
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2020)
Ideja za pisanje knjige nastala je, slično kao i za neke od mojih prethodnih radova, iz zapitanosti nad značenjem koncepata koje danas često koristimo kada govorimo o obrazovanju, posebno kada želimo da damo neku vrstu ...