Search
Now showing items 1-6 of 6
Ekspertsko mišljenje - mišljenje zasnovano na sistemu znanja / Ëkspertnoe myšlenie: Myšlenie na osnove sistemy znanij
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2013)
Pojam ekspertskog mišljenja novi je pojam u savremenoj psihologiji, a u ovom radu razmatra se u kontekstu viših mentalnih funkcija čiji se razvoj odvija kroz obrazovanje. Teorijski je utemeljen i povezan sa opštom teorijom ...
Oslonci za konceptualizaciju pojma ekspertsko mišljenje / Bases for conceptualisation of the notion of expert thinking
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2012)
U radu su izloženi oslonci za konceptualizaciju pojma ekspertsko mišljenje: ključni pojmovi iz teorije L.S. Vigotskog, zatim pojmovi iz savremenih teorija darovitosti, kao i empirijski nalazi o razlikama u postignućima ...
Razvoj ekspertskog mišljenja - uloga ciljem usmerene prakse i uvežbavanja / Development of expert thinking: The role of goal-oriented practice and practicing
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2013)
Do izuzetnih postignuća, ekspertskih ovladavanja, majstorskih izvođenja i kreativnih ostvarenja dolazi se tek posle niza godina vođene i osmišljene prakse ili ciljem usmerenog uvežbavanja. Reč je o dugotrajnoj, sistematski ...
Dobrobit pojedinca u zajednici: razumevanje darovitosti iz lične i socijalne perspektive
(Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“, 2021)
U radu se razmatra koncept dobrobiti kao okvir za razumevanje darovitosti iz lične i socijalne
perspektive. U tom smislu, koncept dobrobiti bi obuhvatao: objektivne mere dobrobiti i uslove potrebne za razvoj i realizaciju ...
Ekspertsko mišljenje u nauci
(Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet., 2019)
Monografija donosi značajnu teorijsku inovaciju kroz uvođenje i razradu pojma ekspertsko mišljenje. Taj pojam je razvijan kroz suočavanje sa problemom razvoja sposobnosti posle završetka procesa sazrevanja u adolescenciji, ...
Samoregulacija i razvoj darovitih: tačnost samoprocene ostvarenog rezultata na testu inteligencije
(Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitač “Mihailo Palov”, 2022)
Samoregulacija razvoja darovitih obuhvata niz procesa i aspekata kao što su, na primer:
identifikovanje interesovanja darovitih, procena sopstvenih sposobnosti, samoevaluacija tokom procesa učenja, uočavanje slabosti i ...