dc.contributor | Krnjaja, Živka | |
dc.contributor | Senić Ružić, Mirjana | |
dc.contributor | Milošević, Zorica | |
dc.creator | Stančić, Milan | |
dc.date.accessioned | 2022-09-19T13:35:10Z | |
dc.date.available | 2022-09-19T13:35:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3800 | |
dc.description.abstract | Školsko obrazovanje u doba pandemije pratili su brojni izazovi, pri čemu se oblast ocenjivanja učenika često ističe kao naročito problematična. Cilj rada je da se sagleda kako su prosvetne vlasti u Srbiji rešavale pitanja ocenjivanja u prvoj godini pandemije i sa kakvim problemima su se u ovom domenu suočavali nastavnici. Kao izvori podataka korišćeni su dopisi nadležnog Ministarstva i objave i komentari nastavnika na Fejsbuku na temu ocenjivanja. Metodom
analize sadržaja obrađeno je 2 673 komentara. Rezultati pokazuju da prvu godinu rada u uslovima pandemije možemo podeliti u tri perioda: 1) promena paradigme; 2) regresija; 3) „normalizacija“. Sva tri perioda pratili su različiti problemi u domenu ocenjivanja, pri čemu je period regresije pratilo najviše diskusije među nastavnicima na pitanja relevantna za ocenjivanje. Iako je kontekst pandemije bio povod za različita preispitivanja prakse, do stvarne promene paradigme nije došlo, već su stare prakse ocenjivanja, manje-više tehnički, prilagođavane novim uslovima rada. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.relation | Projekat „Čovek i društvo u vreme krize“, finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Obrazovanje u vreme krize i kako dalje - zbornik radova sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga | sr |
dc.subject | ocenjivanje | sr |
dc.subject | nastava u doba pandemije | sr |
dc.subject | perspektiva nastavnika | sr |
dc.subject | društvene mreže | sr |
dc.title | Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 238 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 231 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8908/bitstream_8908.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3800 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |