Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 141
Obrazovanje i kvalitet - otvaranje jednog vida međuodnosa / Education and quality: Opening of a form of relationship
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1997)
Složenost međuodnosa obrazovanja i kvaliteta moguće je razložiti u (najmanje) tri vida, te govoriti o: ulozi obrazovanja u formiranju određenog kvaliteta; obrazovanju kao ishodištu određenog kvaliteta i kvalitetu u ...
Pojava i rani razvoj ideja o permanentnom obrazovanju / Emergence and early development of concept of continual education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1995)
U radu se analizira pojava i rani razvoj ideje o permanentnom obrazovanju i o obrazovanju odraslih u antičkoj Grčkoj. Skicira se razvoj ove ideje u filozofskim školama dosokratovskog perioda, a posebna pažnja se posvećuje ...
Komunikacija komisije EU 'nikada nije kasno za učenje' i obrazovanje odraslih u Srbiji / Communication from the Commission 'it is never too late to learn' and the adult education in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira Komunikacija Evropske komisije "Nikada nije kasno za Učenje", koja sadrži pet ključnih preporuka za način na koji obrazovanje odraslih može da odgovori izazovima savremenih društava Evrope. Autori ...
Iskustveno učenje i obrazovanje odraslih / Experiential learning and adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
Cilj rada je povezivanje iskustvenog učenja sa praksom obrazovanja odraslih, kroz njegovu primenu u obrazovnoj situaciji i objašnjavanje konteksta u kome se ono odvija. Prikazane su neke od ključnih karakteristika iskustvenog ...
Andragoško znanje - stožer profesionalizacije područja obrazovanja odraslih / Andragogical knowledge: A key to professionalization of the field of adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se raspravlja o međusobnom odnosu formalnog profesionalnog obrazovanja i procesa profesionalizacije područja obrazovanja odraslih kroz pokušaje davanja odgovora na nekoliko istraživačkih pitanja: šta je profesionalizacija ...
Ugled vaspitno-obrazovnih profesija / Reputation of educational-pedagogical professions
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
Namera ovog rada je da ispita, kritički sagleda i interpretira odgovore ispitanika na jedno važno i složeno pitanje - šta misle o ugledu vaspitno-obrazovnih profesija. Dakle, cilj je bio da se utvrdi ugled vaspitno-obrazovnih ...
Obrazovanje za sve u Srbiji - unapređenje, razvoj i aktivnosti / Education for all in Serbia: Development, progress and activities
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2006)
Rad predstavlja kratku studiju rezultata u ostvarivanju međunarodnih ciljeva programa "Obrazovanje za sve" u Srbiji - razvoj, strateška dokumenta, važne statističke podatke, aktivnosti, nosioce, prioritetna područja i ...
Osposobljavanje za ulazak u zanimanje - studija slučaja / Training for entering the occupation: A case study
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
Ideja da se prouči osposobljavanje za zanimanje frizera proizašla je iz uočene tendencije da frizeri koji su za to zanimanje stekli diplomu u formalnom sistemu obrazovanja često iznova upisuju osnovni kurs za osposobljavanje ...
Završne procene postignuća polaznika na kursevima stručnog osposobljavanja / Final estimation of the students' achievements at the courses of professional development
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
Empirijsko istraživanje čiji se rezultati u radu prezentuju i analiziraju imalo je za cilj da se, s jedne strane, ispitaju osnovne karakteristike završnih procena postignuća polaznika na kursevima stručnog osposobljavanja, ...
Andragoška regionalna akademija - od koncepta do efekata / Regional Andragogy Academy: From concept to effects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Andragoška regionalna akademija je projekat koji je, uz podršku DVV International i nacionalnih partnera zemalja Zapadnog Balkana, realizovan u periodu od 2011. do 2015. godine. Prvenstveno koncipirana kao sistem organizacionih ...