Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 15
Društveno-istorijski aspekt razvoja profesionalnog obrazovanja u Srbiji / Socio-historical aspects of the development of professional education in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
U članku se problematizuje pitanje društveno-istorijskih aspekata u kojima se razvijalo profesionalno obrazovanje u Srbiji. O ovoj je temi u našoj literaturi dat sintetički pregled stanovišta koja se odnose na period XIX ...
Profesionalne kompetencije nastavnika - standardi profesionalnih kompetencija nastavnika - da li su nam potrebni i kako da do njih dođemo
(Institut za pedagogiju i andragogiju, 2010)
Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi / The perspectives on education for future teachers: What they believe in, what do they aspire for and what they would like to work on in teaching
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Rad se bavi perspektivama o nastavi i učenju studenata - budućih nastavnika. Nastojalo se utvrditi u kojoj meri se perspektive ispitanika o nastavi razlikuju na nivou uverenja, namera i akcija, kao i da li broj pohađanih ...
Razvoj institucije stalnog stručnog nadzora nad osnovnim školama u Srbiji u XIX veku / Development of the institution of continuous supervision of primary schools in Serbia at XIX century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
U ovom radu predstavili smo razvoj institucije školskog nadzora nad osnovnim školama u Srbiji u XIX veku. Na osnovu analize normativnog okvira školskog nadzora (školskih zakona, uputstava i propisa), izveštaja školskih ...
Romi i više/visoko obrazovanje - psihološki i društveni kapital kao faktori akademskog uspeha / Roma in higher education: Psychological and social capital as factors of academic success
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
S obzirom na nisku zastupljenost studenata romske nacionalnosti u oblasti višeg/visokog obrazovanja i na Mali broj studija koje su istraživale lične i društvene resurse mladih odraslih Roma, naš cilj je bio da ispitamo ...
University Teachers’ Perspectives on the Quality of Emergency Remote Teaching — the Case of Serbia During the COVID-19 Pan demic / Perspektive univerzitetskih nastavnika o kvalitetu nastave na daljinu u vanrednoj situaciji – situacija u Srbiji tokom pandemije kovida 19
(Institut za pedagogiju i andragogiju Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2021)
The study deals with the quality of emergency remote teaching (ERT) during
the COVID-19 pandemic in higher education in Serbia. We aimed to explore how university teachers assess the quality of ERT and whether their ...
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
Proces profesionalnog razvoja iz ekološke paradigme / Professional development in the perspective of ecological paradigm
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
Rad se bavi otkrivanjem mogućnosti i ograničenja profesionalnog razvoja iz perspektive ekološke paradigme. Ekološka paradigma pokušava da shvati čoveka kao skup energije koji sa svojom okolinom čini jedinstveno energetsko ...
Perspektiva vaspitača o profesionalnom usavršavanju sa stanovišta sistemske koncepcije profesionalnog razvoja / Pre-school teacher perspective on professional development from the viewpoint of systemic professional development concept
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Praksa profesionalnog usavršavanja vaspitača istražena je kroz perspektivu vaspitača. Upitnikom su dobijeni podaci o tome šta vaspitači prepoznaju kao oblike usavršavanja, u koje oblike su uključeni i kako procenjuju ...
Nastavnikova percepcija vrednovanja efekata seminara stručnog usavršavanja / Teacher perception of outcome evaluation for professional development seminars
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2016)
Vrednovanje efekata realizacije seminara stručnog usavršavanja profesionalaca u obrazovanju treba da omogući da se objektivno sagledava šta su učesnici naučili na seminaru, na koje načine su to primenili u praksi i koji ...