Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 30
Tehnologije sopstva u obrazovanju odraslih / Technologies of the Self in Adult Education
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, 2021)
U radu se polazi od Fukoovog pojma tehnologije sopstva i pristupa analizi
njihovog funkcionisanja u obrazovanju odraslih. Za eksploraciju mehanizama kontrole
posebno je značajna tačka preplitanja moći, ispitivanja, ...
Direktna i onlajn nastava kroz sličnosti i različitosti - perspektiva studenata
(Filozofski fakultet Univerziteta, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Pandemija COVID-19 uticala je na neophodnost brzog prelaska sa direktne na onlajn nastavu. Nakon stečenog
iskustva u realizaciji onlajn nastave, pred autore ovog rada iskrsla su brojna pitanja, koja su uticala na odluku
da ...
Destruktivan pohod celoživotnog učenja / Destructive March of Lifelong Learning
(JU bosanski kulturni centar Kantona SarajevoOJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021)
U radu se analizira razvoj osnovnih termina i koncepata u oblasti obrazovanja
odraslih (obrazovanje odraslih, kontinuirano, permanentno i povratno obrazovanje,
doživotno i celoživotno obrazovanje i učenje) i uloga glavnih ...
Curriculum globALE. Competency framework for adult educators
(UNESCO Institute for Lifelong Learning (UIL)DVV International (the Institute for International Cooperation of the Deutscher Volkshochschul-Verband e.V. [DVV]the German Adult Education Associationthe German Institute for Adult Education – Leibniz Centre for Lifelong Learning (DIE)International Council for Adult Education (ICAE), 2021)
This publication introduces Curriculum globALE, a basic competence framework for the training of adult educators worldwide. By providing a modular, competency-based framework and cross-curricular approach, Curriculum globALE ...
Interaction of quantitative and qualitative methodology in mixed methods research: integration and/or combination
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2021)
The interaction of quantitative and qualitative methodology in the mixed methods research (MMR) is analysed in a context of distinctions of the meanings between the terms typically used for description, combination, and ...
Strategije razvoja ljudskih resursa u periodu nesigurnosti i krize
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Beograd, 2021)
Rad se bavi strategijama razvoja ljudskih resursa u periodu nesigurnosti i krize, nastale tokom pandemije kovid-19. Osnovna baza podataka za izdvajanje, ispitivanje, upoređivanje i predočavanje strategija, koje mogu da se ...
Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Usled izbijanja pandemije COVID-19 više gotovo da ne postoji društvena delatnost koja se nije preusmerila prema onlajn vidovima realizacije. Jasno je da se među njih ubraja i delatnost obrazovanja uopšte, pa i obrazovanja ...
Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi / Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends
(Филозофског факултета универзитета у Београду, 2021)
У раду се анализира политика образовања одраслих (концепата,
циљева, функција и области) у време пандемије ковида-19 коју су спровеле
међународне организације: УН, Унеско и УИЛ. Како су ово главни креатори
међународне ...
Functional illiteracy and developmental dyslexia: looking for common roots. A systematic review
(Springernature, London, 2021)
A considerable amount of the population in more economically developed countries are functionally illiterate (i.e., low literate). Despite some years of schooling and basic reading skills, these individuals cannot properly ...
Poverty: A central barrier to the implementation of the UN Sustainable Development Goals
(Elsevier Ltd, 2021)
Poverty is one of the central elements in the transformative promise of the 2030 Agenda: leave no one behind. Ending poverty in all forms and everywhere is the first Sustainable Development Goal (SDG) and much can be ...