Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Univerzitetski nastavnici u tranziciji ka održivom razvoju - jedan koncept i brojna pitanja / University lecturers in transition towards sustainable development: A concept and numerous questions
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2016)
Ideje o odgovornosti univerzitetskog obrazovanja i nastavnika u tranziciji društva ka održivosti kao idealu utkanom u okvir za budućnost 'posle 2015' služe i kao vodilje u koncipiranju strategija za integrisanje održivosti ...
Andragoški aspekti preduzetništva
(Obrazovanje odraslih, 2016)
This paper deals with research of aspects of enterpreneurship in adult education at the level of analysis of theoretical statements, documents of educational policy and examples of good practice. The structure of the paper ...
Competences in education – Brazilian and Serbian Perspective / Kompetencije u obrazovanju – iz brazilske i srpske perspektive
(University of Belgrade Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy, 2016)
The goal of this paper is to compare the understanding of the concept of competences
in Brazil and Serbia, together with reflecting on the different contexts under
which these countries are developing. Theoretical framework ...
Andragoški značaj identifikacije zaposlenih s organizacijom
(JU Bosanski kulturni centar Kantona Sarajevo; OJ Bosanski kulturni centar Sarajevo, 2016)
U radu je predstavljena kritička analiza dostupne, relevantne konceptualne i empirijske literature o problemu identifikacije zaposlenih s organizacijom. Osnovni razlog zbog koga smo se opredelili da na ovaj način prezentujemo ...
Uloga nastavnika u modelovanju kritičkog mišljenja odraslih / Teacher's role in modelling of critical tinking in adults
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2016)
U radu se analizira uloga nastavnika i obrazovanja u podsticanju razvoja i praktikovanja kritičkog mišljenja u poučavanju odraslih. U fokusu teorijskog razmatranja nalaze se konstruktivistički i kognitivistički pristupi ...
Kvalitet u neformalnom obrazovanju odraslih - od zahteva do mogućnosti primene / Quality in nonformal Adult Education? From demand to possible application
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2016)
Sprovedena analiza pojedinih problema u kvalitetu u oblasti neformalnog obrazovanja (odraslih) imala je cilj da se ispitaju mogućnosti uvođenja standarda upravljanja kvalitetom, radi njegovog unapređivanja, u tom izdvojenom ...