Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 11
Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2020)
Proučavanju andragoškog aspekta upotrebe Interneta u slobodnom vremenu, u okviru ovog rada, pristupili smo uz uvažavanje aktuelnog razmatranja Interneta u funkciji obrazovne delatnosti, sagledavanje upotrebe Interneta kao ...
Internet pismenost kao nužnost u doba krize – andragoške specifičnosti
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Usled izbijanja pandemije COVID-19 više gotovo da ne postoji društvena delatnost koja se nije preusmerila prema onlajn vidovima realizacije. Jasno je da se među njih ubraja i delatnost obrazovanja uopšte, pa i obrazovanja ...
Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2021)
Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX vekai podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnihtela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ...
Нове иницијативе за интра и интергенерацијску солидарност са старима
(Геронтолошко друштво Србије, 2000)
Полазећи од става да друштвена акција за мобилизацију професионалаца, волонтера и ресурса у циљу њиховог организовања на пружању подршке и помоћи старијима и њиховим породицама треба да буде перманентна, континуирана ...
Strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krize
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u BeograduPedagoško društvo Srbije, 2022)
U radu se raspravlja o primenjenosti strategija profesionalnog usavršavanja nastavnika osnovnih škola za suočavanje sa promenama nastalim u periodu nesigurnosti i krize izazvanih pandemijom COVID-19. Sprovedeno je kvalitativno ...
Kako obrazovati naučni podmladak? Model doktorskih škola
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2023)
Pitanje kvaliteta obrazovanja se postavlja na svim nivoima obrazovanja, naročito na najvišim, pošto je u njih
uloženo najviše resursa, a očekivanja od stručnjaka, naročito doktora nauka, su najveća. Tendencije su, ...
Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije, 2021)
Digitalni marketing je u svojim multiplim oblicima postao standard u mnogim delatnostima, a polako preu-
zima primat i u (visoko)obrazovnoj. Društvene mreže se svojim karakteristikama nameću kao ...
Korak u susretu samovrednovanja i spoljašnjeg evaluiranja kvaliteta rada škola
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2023)
U istraživanju tragamo za odgovorom na pitanje koje su sličnosti i razlike između procena spoljašnjih evaluatora
o potrebama škola za podrškom radi uspešnije realizacije procesa samovrednovanja i procena članova timova
za ...
Utopijske zajednice kao podsticaj za promišljanje participacije u obrazovanju
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2020)
Ovaj rad bavi se promišljanjem mogućih doprinosa utopijskih zajednica teorijama i mehanizmima participativnog stvaranja znanja u obrazovanju. Analizirane su obrazovne prakse naselja Aurovil, utopijske zajednice smeštene ...
Prilog razumevanju vaspitne stvarnosti porodice sa adolescentom
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u BeograduPedagoško društvo Srbije, 2017)
U ovom radu analizirali smo procenu porodičnog funkcionisanja, koju smo dobili na uzorku adolescenata i roditelja. Analiza obuhvata nekoliko celina: Globalnu procenu porodičnog funkcionisanja, Procenu funkcionisanja porodice ...