Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 20
Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja / Marketing of higher education institutions: Case study
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
U radu je opisan proces uvođenja organizacije funkcije marketinga u organizacionu strukturu Filozofskog fakulteta u Beogradu, marketinške aktivnosti preduzete tokom prve godine sistematskog bavljenja marketingom rezultati ...
Komunikacija komisije EU 'nikada nije kasno za učenje' i obrazovanje odraslih u Srbiji / Communication from the Commission 'it is never too late to learn' and the adult education in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira Komunikacija Evropske komisije "Nikada nije kasno za Učenje", koja sadrži pet ključnih preporuka za način na koji obrazovanje odraslih može da odgovori izazovima savremenih društava Evrope. Autori ...
Iskustveno učenje i obrazovanje odraslih / Experiential learning and adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
Cilj rada je povezivanje iskustvenog učenja sa praksom obrazovanja odraslih, kroz njegovu primenu u obrazovnoj situaciji i objašnjavanje konteksta u kome se ono odvija. Prikazane su neke od ključnih karakteristika iskustvenog ...
Obrazovanje za sve u Srbiji - unapređenje, razvoj i aktivnosti / Education for all in Serbia: Development, progress and activities
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2006)
Rad predstavlja kratku studiju rezultata u ostvarivanju međunarodnih ciljeva programa "Obrazovanje za sve" u Srbiji - razvoj, strateška dokumenta, važne statističke podatke, aktivnosti, nosioce, prioritetna područja i ...
Andragoško znanje - stožer profesionalizacije područja obrazovanja odraslih / Andragogical knowledge: A key to professionalization of the field of adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se raspravlja o međusobnom odnosu formalnog profesionalnog obrazovanja i procesa profesionalizacije područja obrazovanja odraslih kroz pokušaje davanja odgovora na nekoliko istraživačkih pitanja: šta je profesionalizacija ...
Društvene promene i neformalno obrazovanje žena u Srbiji i Hrvatskoj devedesetih godina XX veka / Social changes and informal education of women in Serbia and Croatia in the 90'
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
U članku se analiziraju socijalne, političke i ekonomske promene koje su se dogodile u Srbiji i Hrvatskoj krajem XX veka, a posebnim naglaskom na društveni položaj i promenu uloge žene u ovim procesima. Neformalno obrazovanje ...
Festivali učenja odraslih - Slavljenje učenja - mnogo razloga i još više načina / Adult learning festivals: Celebration of learning: Many reasons and even more ways
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2001)
Festivali i Nedelje učenja odraslih (Learning Festivals, Adult Learners' Weeks) su manifestacije koje se danas održavaju u više od pedeset zemalja sveta. Njihovo organizovanje počelo je krajem osamdesetih godina u SAD. Iza ...
Koncept andragogije i praksa obrazovanja odraslih u Holandiji / Concept of andragogy and the practice of adult education in the Netherlands
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000)
Koncept andragogije i njegova refleksija na praksu obrazovanja odraslih u Holandiji duboko su uslovljeni raznovrsnim socijalnim uticajima. U prvom redu, značajan uticaj imale su izmena ekonomske politike (od korporativne ...
Obrazovanje zaposlenih u kontekstu percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja u organizaciji / Employee's education in context of locus control perception of employee's position in organization
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
U radu se na osnovu rezultata empirijskog istraživanja ukazuje na značaj percepcije lokusa kontrole sopstvenog položaja zaposlenog u organizaciji za andragošku teoriju i praksu. Navedena pojava, u zavisnosti od percepcije, ...
Obrazovanje za demokratiju i građansko društvo u Evropi / Education for democratic citizenship in Europe
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
U članku se analiziraju primeri dobre prakse u oblasti obrazovanja za demokratiju i građansko društvo (u tekstu: demokratsko građanstvo) u Evropi. Socijalni i politički život Evropljana je sve kompleksniji. Intenzivne ...