Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Destruktivan pohod celoživotnog učenja / Destructive March of Lifelong Learning
(JU bosanski kulturni centar Kantona SarajevoOJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021)
U radu se analizira razvoj osnovnih termina i koncepata u oblasti obrazovanja
odraslih (obrazovanje odraslih, kontinuirano, permanentno i povratno obrazovanje,
doživotno i celoživotno obrazovanje i učenje) i uloga glavnih ...
Populismus und Bildung
(Deutsches Institut für Erwachsenenbildung – Leibniz-Zentrum für Lebenslanges Lernen, 2020)
The editorial discusses the pervasive and polarizing nature of populism in contemporary political and social landscapes. Populist movements are observed worldwide, from leaders like Trump, Bolsonaro, and Erdogan to European ...
Muzički sadržaji sa interneta: obrazovni aspekti u kontekstu slobodnog vremena / Music Content from the Internet: Educational Aspects in the Context of Leisure
(Akademija umetnosti u Novom Sadu, 2022)
Predmet ovog rada jeste sagledavanje upotrebe muzičkih sadražaja sa Interneta u kontekstu slobodnog vremena i njegove funkcionalizacije u smeru obrazovanja. Teorijskom problematizacijom ove teme bavićemo se iz interdisciplinarne ...
Doprinos Dimitrija Matića obrazovanju odraslih u Srbiji u XIX veku / The Contribution of Dimitrije Matić to Adult Education in Serbia in the 19th Century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022)
Cilj ovog rada je da se utvrdi i opiše doprinos Dimitrija Matića konstituisanju i
razvoju obrazovanja odraslih u Srbiji u XIX veku. U radu je korišćena istorijska metoda, a
u okviru nje analiza sadržaja primarnih i ...
Brendiranje škola stranog jezika kao organizatora neformalnog obrazovanja odraslih / Branding Foreign Language Schools as Organizations of Non-formal Adult Education
(JU bosanski kulturni centar Kantona SarajevoOJ bosanski kulturni centar Sarajevo, 2021)
Kao cilj marketinga bilo koje organizacije, uključujući i obrazovnu, mogao bi se
imenovati brend. Pitanje brenda u obrazovanju je sve aktuelnije, ali je dosadašnji fokus
naučne zajednice ostao uglavnom na brendiranju ...