Search
Now showing items 1-10 of 141
Determinante nerazumevanja između učenika i nastavnika
(Pedagoško društvo SrbijeInstitut za pedagogiju i andragogiju Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2018)
Međuljudski odnosi u školi, posebno odnosi učenika i nastavnika, veoma su interesantan, ali i dalje nedovoljno istražen problem, koji bi trebalo da je u stalnom fokusu naučnih istraživanja teorije i prakse vaspitanja i ...
Porodični klub: nastanak, model, mreža / Family club (origin, model, network)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Dramatična i dinamična zbivanja na prostorima bivše i današnje Jugoslavije devedesetih godina, značajno su se odrazila i na praksu vaspitanja i obrazovanja, dovodeći do javljanja novih organizacionih oblika obrazovanja, ...
Informaciono-komunikacione tehnologije (IKT) i menadžment u obrazovanju / Informacionnye i kommunikacionnye tehnologii (IKT) i menadžment v oblasti obrazovanija
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2012)
Ovim radom pokušavamo da sagledamo međuodnos dva fenomena -informaciono- komunikacionih tehnologija (IKT) i menadžmenta u obrazovanju. IKT se u radu posmatra i kao sredstvo kojim se može unaprediti upravljačka delatnost, ...
Professionalisation in the field of adult education and learning in the territory of former Yugoslavia
(Ljubljana University Press, Faculty of Arts (Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani), 2018)
In this paper we discuss the professionalisation of adult education and learning in the territory of former Yugoslavia. The rationale behind the paper is based on the presumption that the process of professionalisation ...
Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja / Marketing of higher education institutions: Case study
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
U radu je opisan proces uvođenja organizacije funkcije marketinga u organizacionu strukturu Filozofskog fakulteta u Beogradu, marketinške aktivnosti preduzete tokom prve godine sistematskog bavljenja marketingom rezultati ...
Komunikacija komisije EU 'nikada nije kasno za učenje' i obrazovanje odraslih u Srbiji / Communication from the Commission 'it is never too late to learn' and the adult education in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira Komunikacija Evropske komisije "Nikada nije kasno za Učenje", koja sadrži pet ključnih preporuka za način na koji obrazovanje odraslih može da odgovori izazovima savremenih društava Evrope. Autori ...
Iskustveno učenje i obrazovanje odraslih / Experiential learning and adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
Cilj rada je povezivanje iskustvenog učenja sa praksom obrazovanja odraslih, kroz njegovu primenu u obrazovnoj situaciji i objašnjavanje konteksta u kome se ono odvija. Prikazane su neke od ključnih karakteristika iskustvenog ...
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...
Obrazovanje za sve u Srbiji - unapređenje, razvoj i aktivnosti / Education for all in Serbia: Development, progress and activities
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2006)
Rad predstavlja kratku studiju rezultata u ostvarivanju međunarodnih ciljeva programa "Obrazovanje za sve" u Srbiji - razvoj, strateška dokumenta, važne statističke podatke, aktivnosti, nosioce, prioritetna područja i ...
Pojava i rani razvoj ideja o permanentnom obrazovanju / Emergence and early development of concept of continual education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1995)
U radu se analizira pojava i rani razvoj ideje o permanentnom obrazovanju i o obrazovanju odraslih u antičkoj Grčkoj. Skicira se razvoj ove ideje u filozofskim školama dosokratovskog perioda, a posebna pažnja se posvećuje ...