Претраживање
Приказ резултата 1-9 од 9
Kako nastavnici opažaju svoje inicijalno obrazovanje - na koji način su sticali znanja i razvijali kompetencije / How teachers perceive their initial training: How they acquired knowledge and developed competencies
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U ovom radu će biti prikazano istraživanje čiji je predmet ispitivanja kako nastavnici, iz perspektive svoje prakse, opažaju ulogu svog dodiplomskog obrazovanja u odnosu na druge izvore znanja i profesionalnih kompetenciji. ...
Učenik u razvijajućoj nastavi / The student in developing teaching
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
U radu se razmatraju stavovi predstavnika razvijajuće nastave o položaju učenika u nastavi. Kroz kritiku i poređenje s tradicionalnom nastavom predstavljen je jedan teorijski koncept koji nudi drugačiju sliku deteta i ...
Funkcija nastavnika i funkcija učenika - da li je ta podela održiva? / Teacher's function & learner's function: Is the division sustainable?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
U radu se raspravlja o potrebi da se u nastavnoj praksi prevaziđe postojeća tradicionalna podela na funkcije nastavnika i funkcije učenika i diskutuje sa stavovima teoretičara po ovim pitanjima Istaknuto je da najznačajnije ...
Pojmovno-terminološko određenje samorealizacije nastavnika u školskom kontekstu / Term determination of self realization of teachers in the school context
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2007)
Polazeći od ideje da škola treba da predstavlja podsticajan institucionalni okvir individualnog razvoja ne samo učenika nego i nastavnika, u radu se daje pojmovno-terminološko objašnjenje procesa samorealizacije nastavnika ...
Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika / Possibilities for cooperation between the teacher and the collaborator
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000)
U radu se polazi od potrebe za ostvarivanje saradničkog odnosa i ispituju se okolnosti koje utiču na mogućnost ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika. Analiza okolnosti vrši se u okviru društvenog okruženja ...
Pitanje izbora nastavnih metoda / The issue of choosing teaching methods
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2010)
U radu je prikazan kritički osvrt na problem izbora nastavnih metoda. Predstavljeni su različiti pogledi i dileme koje su prisutne u didaktičkoj literaturi u odnosu prema kriterijumima izbora nastavnih metoda. Kao rešenje ...
Ideje za novi pristup obrazovanju nastavnika / Ideas on a new approach to teachers training
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000)
Ovaj rad je nastao kao rezultat potrebe da se obrazovanje i usavršavanje nastavnika menja u skladu sa promenama nastavnikove uloge u društvu, kao i razvojem teorije obrazovanja. Razmatraju se problemi obrazovanja nastavnika ...
Individualni razvoj nastavnika u školi / Teacher development within school
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira pitanje potrebe i mogućnosti razvoja nastavnika u školi Polazeći od objašnjenja specifičnosti nastavničke profesije, razvoj nastavnika u školi tj. ostvarivanje njegove individualne potreba i potencijala, ...
Vaspitni koncept učitelјa / Teachers’ pedagogical concept
(Forum pedagoga Srbije, 2014)
U radu je razmatrana pretpostavka o uticaju vaspitnog koncepta učitelja na primenu određenih pedagoških postupaka u konkretnim nastavnim situacijama. Cilj sprovedenog istraživanja bio je da se ispita vaspitni koncept ...