Преглед Pedagogija / Pedagogy аутора: "Bodroški-Spariosu, Biljana"
Приказ резултата 1-14 од 14
-
Contemporary culture of parenting: pedagogical implications
Bodroški-Spariosu, Biljana; Senić Ružić, Mirjana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2020) -
Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja / Efficiency and equity of educational systems in European educational policies
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007) -
Herbartova koncepcija vaspitanja - značaj i aktuelnost osnovnih postavki / Herbart's concept of upbringing: The importance and actuality of basic premises
Bodroški-Spariosu, Biljana (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2009) -
Javno investiranje u stručno obrazovanje i obuku / Public investment in vocational education and training
Spariosu, Todor; Bodroški-Spariosu, Biljana (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017) -
Komercijalizacija i različiti oblici visokoškolskog obrazovanja / Commercialization and different forms of higher education
Bodroški-Spariosu, Biljana (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012) -
Komercijalizacija visokoškolskog obrazovanja i različiti pristupi osiguranju kvaliteta / Kommercializacija vysšego obrazovanija i obespečeniekačestva
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012) -
Obrazovanje u Srbiji - mogućnosti inkluzivnog i e-učenja / Education in Serbia: Inclusive and e-learning opportunities
Radović-Marković, Mirjana; Bodroški-Spariosu, Biljana (Univerzitet u Beogradu - Tehnički fakultet u Boru, Beograd, 2010) -
Osnovne dimenzije kvaliteta obrazovnih sistema / Essential dimensions of education system quality
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010) -
Savremeni modeli i strategije uspostavljanja i održavanja razredne discipline / Contemporary models and strategies of establishing and maintaining classroom discipline
Tadić, Aleksandar (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2014) -
Shvatanje dečije prirode u pedocentrističkoj pedagogiji - stanovišta Rusoa i Djuija / Comprehending child's nature in paedocentristic pedagogy: Attitudes of Rousseau's and Dewey's
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000) -
Struktura i korelati interesovanja učenika za nastavne predmete / Structure and correlates of pupils' interest in school subjects
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1995) -
Svrha univerzitetskog obrazovanja sa stanovišta humboltovskih neohumanističkih vrednosti / The purpose of university education from the point of view of Humboldtian neohumanistic values
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011) -
Tehnike i instrumenti u empirijskim istraživanjima porodičnog vaspitanja / Techniques and instruments in empirical research of family education
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2004) -
Univerzitetsko obrazovanje - od Humboltovog modela do Bolonjskog procesa / University education: From Humbolt's model to the Bologna process
Bodroški-Spariosu, Biljana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015)