Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u vreme krize COVID-19; od slabosti ka transformativnom potencijalu
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
U radu se polazi od razumevanja krize kao odstupanja od uobičajenih i ustaljenih obrazaca kako društvenih odnosa i delovanja tako i ličnog postupanja i uverenja. Pitanje pedagoškog i trnasformativnog potencijala, postavljeno ...
Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Veća autonomija i odgovornost učenika uz fizičku odvojenost nastavnika dovela je do potrebe
da se samousmerenost u učenju vidi kao jedan od osnovnih prioriteta u onlajn obrazovanju.
Samoregulacija u učenju podrazumeva ...
Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Rezultati istraživanja o iskustvima studenata i nastavnika u onlajn nastavi u visokoškolskom obrazovanju organizovanoj za vreme korona krize, pokazuju da su najzastupljenije bile aktivnosti transmisivne prirode pri čemu ...
Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Polazeći od značaja obrazovanja nastavnika za njihovo buduće delovanje i važnosti socijalne dimenzije nastavnog procesa, rad predstavlja analizu odlika ove dimenzije nastave u programima inicijalnog obrazovanja nastavnika ...
Nije stvar u tome šta je već šta može postati – izgubljene mogućnosti i moguće prilike
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Polazeći od mera obrazovne politike u predškolskom vaspitanju i obrazovanju za vreme krize
izazvane pandemijom COVID-
19 rad prikazuje perspektivu roditelja kroz autentične pričeroditelja o vrtiću u vreme zatvaranja ...
Podrška prosvetnih vlasti školama u vreme kovid krize: očekivanja praktičara
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
Ustaljen način funkcionisanja škola i uobičajena profesionalna praksa nastavnika pretrpeli su
velike izmene od pojave korona krize, a praktičari su se suočili sa nizom izazova i teškoća. U
radu su predstavljeni rezultati ...
O razlozima i primerenosti uniformne organizacije rada škola u vreme pandemije COVID-19
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2022)
U radu se predstavlja jedna pedagoška interpretacija mera prosvetnih vlasti Republike Srbije tokom pandemije COVID-19. Na toj osnovi data je procena osnovnih razloga i primerenosti usvajanja univerzalnih mera, obavezujućih ...
Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022)
Školsko obrazovanje u doba pandemije pratili su brojni izazovi, pri čemu se oblast ocenjivanja učenika često ističe kao naročito problematična. Cilj rada je da se sagleda kako su prosvetne vlasti u Srbiji rešavale pitanja ...