Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Porodični klub: nastanak, model, mreža / Family club (origin, model, network)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Dramatična i dinamična zbivanja na prostorima bivše i današnje Jugoslavije devedesetih godina, značajno su se odrazila i na praksu vaspitanja i obrazovanja, dovodeći do javljanja novih organizacionih oblika obrazovanja, ...
Porodični klub - od ispitivanja potreba ka kreiranju sadržaja / Family club: From investigation of needs towards content creation
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U okviru projekta i modela Porodičnog kluba mogu se razlikovati tri modusa uvođenja potreba: 1. samim ciljem i zadacima uvažavanje potreba korisnika, saradnika i lokalne zajednice; 2. obuhvat radom više nivoa pojavljivanja ...
Koncept socio-kulturne animacije u andragogiji / The concept of socio-cultural animation in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Koncept socio-kulturne animacije nastao je u Francuskoj početkom šezdesetih godina, razvijao se i bio prisutan u svetskom obrazovanju odraslih oko dve decenije da bi se poslednjih godina sve više napuštao. Ovaj koncept, ...
Amaterizam kao činilac aktivnosti u slobodnom vremenu odraslih / Amateurism as factor of activities in leisure time of adults
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatra problem amaterizma kao činioca slobodnog vremena i amaterskih aktivnosti kao činioca aktivnosti u slobodnom vremenu. Analiziranjem relevantne literature zaključuje se da je neusklađenost upotrebe termina ...
Kritičko mišljenje - između misaone veštine i duhovne autonomije / Critical reasoning: Between thinking skill and spiritual autonomy
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Kritičko mišljenje je moderan pojam i fenomen. Poslednjih godina postoji obilje pokušaja da se on objasni, razume i postulira kao jedan od osnovnih ciljeva obrazovanja. Obilje je pokušaja da se kritičko mišljenje objasni, ...
Nastanak i razvoj radničkih univerziteta u bivšem Sovjetskom Savezu, 1925-1931 / Appearance and development of worker's universities in the former Soviet Union (1925-1931)
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatraju društveno-ekonomski uslovi nastanka i razvoja radničkih univerziteta u SSSR-u, njihova politika upisa, programska orijentacija i organizaciona struktura. Radnički univerziteti, koji su u bivšem SSSR-u ...
Koncepcije i modeli razvoja kritičkog mišljenja / Conceptions and models of development of critical thinking
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatraju tri različite koncepcije kritičkog mišljenja (Glaser, Mayers, Mezirow) i modeli njegovog razvoja koje one impliciraju i nude. U pogledu individualnog i društvenog značaja i neophodnosti razvoja kritičkog ...
Koncepcija narodnog prosvećivanja kod Srba početkom XX veka / Conceptions of people's education in Serbia on the beginning of the 20th century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
U radu se razmatraju koncepcije obrazovanja odraslih u Srbiji početkom XX veka. Dva su osnovna pravca u razvoju andragoške misli toga doba. Prvi predstavljaju ideje socijal-demokrata, nastale u okviru radničkog i sindikalnog ...