Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 35
Konceptualizacija i identifikacija kvaliteta stručnih obuka - pristup usmeren na korisnika / Conceptualisation and identification of professional trainings quality: Approach targeted at user
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Osnovni cilj istraživanja prikazanog u ovom radu jeste da se utvrde dimenzije kvaliteta stručnih obuka i kvaliteta stručnih obuka koju organizuje Nacionalna služba za zapošljavanje Srbije. Kvalitet je definisan kao razlika ...
Moć i znanje u obrazovanju odraslih - neka razmatranja / Power and knowledge in adult education: Some considerations
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015)
Kada se praksa obrazovanja odraslih poredi sa praksom obrazovanja dece, kao jedna od differentia specifica obrazovnih aktivnosti izdvaja se veća jednakost učesnika i nastavnika. Nesumnjivo je da je došlo do redefinisanja ...
Andragoški kadrovi u kazneno-popravnim zavodima - između potreba i realnosti / Andragogical staff in prison and correctional facilities: Between needs and reality
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Imajući u vidu specifičnu prirodu obrazovanja, osposobljavanja i obuke zatvorenika tokom izvršenja zatvorske kazne i ambivalentan odnos struke i nauke prema toj vrsti tretmana, u radu smo, na osnovu analize podataka Uprave ...
Razvoj programa kao polje profesionalnog delovanja u obrazovanju odraslih u međunarodnoj perspektivi - Curriculum GlobALE kao primer / Programmplanung als Professionalisierungsfeld in internationaler Perspektive: am Beispiel Curriculum GlobALE
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U radu se predstavlja Curriculum GlobALE, kurikulum zasnovan na kompetencijama i kreiran za potrebe obrazovanja i obuke edukatora za odrasle, prevashodno trenera. Kurikulum je razvijen kao referentni okvir kompetencija i ...
Obrazovanje u procesu karijernog vođenja kao odgovor na potrebe mladih odraslih / Education in the process of career guidance as a response to the needs of young adults
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U radu su predstavljeni rezultati teorijsko-empirijskog istraživanja čiji je cilj bio da ispita obrazovne potrebe mladih odraslih, koje proističu iz njihove zabrinutosti zbog savremenih karakteristika sveta rada. Okvir za ...
Reći "da, i..." učenju - obrazovni proces kao improvizacija / Saying "Yes, and..." to learning: The educational process as improvisation
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U radu se razmatraju različiti aspekti mogućnosti implementacije aktivnosti improvizacije u proces obrazovanja odraslih. Predstavljene su neke od teorijskih po stavki koje ukazuju na značaj improvizacije za učenje u svim ...
Organizaciona subkultura i obrazovanje zaposlenih / Organisational subculture and employee education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015)
Namera istraživanja čije rezultate prezentujemo u ovom radu bila je da se utvrdi povezanost obrazovnih karakteristika zaposlenih sa njihovom pripadnošću određenoj organizacionoj subkulturi. U okviru kvalitativne istraživačke ...
Učenje nepoznatog - potencijal liminalnog prostora u obrazovanju odraslih / Learning the unknown: The potential of liminal space for adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
Autori rada nastoje da razmotre potencijal liminalnosti u sferi obrazovanja odraslih tako što je dovode u vezu sa postojećim konceptom "pedagogije događaja". Ovaj koncept preispituje pedagoški imperativ postizanja unapred ...
Od obrazovanja za demokratsko građanstvo ka obrazovanju za globalno građanstvo - o potrebi za promenom paradigm / From education for democratic citizenship to the global citizenship education: On the necessity for a paradigm shift
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2018)
Ovaj članak analizira i komparira dva glavna koncepta u oblasti građanskog obrazovanja: obrazovanje za demokratsko građanstvo (ODG), koncept koji je prevalentan u evropskom diskursu, i obrazovanje za globalno građanstvo ...
Doprinos studija pedagogije razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga - procene praktičara / The contribution of pedagogical studies to the development of pedagogues' professional competencies: Practitioners' assessments
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U uslovima dominacije teorijsko-praktičnog koncepta obrazovanja usmerenog na razvoj kompetencija, u oblasti visokog obrazovanja studijski programi koncipiraju se na temeljima prethodno definisanih profesionalnih kompetencija ...