Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 25
The cultural responsiveness of teacher candidates towards Roma pupils in Serbia and Slovenia - case studies
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2014)
In many countries, there is a growing need for teacher awareness and sensitivity to cultural differences, what is often called culturally responsive teaching. This is why teacher education institutions are making significant ...
Улога педагога у грађењу значање и развијању праксе дечјег вртића
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2014)
„Uloga“ se odnosi na socijalne uloge i modele ponašanja, strukturirani način učestvovanja
pojedinca u društvenom životu koji određuje ponašanje i postupke pojedinca (u kontekstu ovog
rada pedagoga) koji ih onda usklađuje ...
Мапирање значења као начин грађења и развијања курикулума / Meaning mapping as a way of constructing and designing curricula
(Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Kikinda, 2014)
Програм или курикулум одређен је кроз различите текстове, на различите начине и завистан од различитих културних и историјских обележја која су давала значења специфичним текстовима. Како ми дефинишемо програм, зависи од ...
Stručno usavršavanje nastavnika u oblasti prevencije nepoželjnih ponašanja učenika / Povyšenie kvalifikacii prepodavatelej v prevencii neželatel'nogo povedenija učenikov
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Polazeći od značaja prevencije nepoželjnih ponašanja učenika u školi, u radu se razmatra uloga nastavnika u ostvarivanju preventivne funkcije škole i potreba za stručnim usavršavanjem koje nastavnicima pomaže da adekvatno ...
The main challenges in teacher education for diversity
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2014)
This paper explores the main challenges in teacher education for diversity:
the dominant regimes of truth in society that reinforce existing
stereotypes/prejudices, the gap between pre-service and in-service teacher
...
Dete između zaštite i autonomije - protekcionizam ili liberacionizam? / Rebenok meždu zaščitoj i avtonomiej: Protekcionizm ili liberacionizm?
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
U radu su prikazana dva suprotstavljena stanovišta kada je reč o participaciji i razvoju deteta, kao i o načinu na koji treba podržavati razvoj dece kako bi to bilo u njihovom najboljem interesu. Protekcionisti, s jedne ...
Quality of teaching - teachers' and students' perspectives
(IATED-Int Assoc Technology Education A& Development, Valenica, 2014)
Efficiency, effectiveness and quality of educational institutions in Serbia are assessed through evaluation and self-evaluation based on the key areas set out in the Standards for the evaluation of the higher education ...
(Self)education and knowledge management potentials on web 2.0
(IATED-Int Assoc Technology Education & Development, Valenica, 2014)
The current discussion about the a number of possibilities that Web 2.0 provides and ever more intensive and evident application of Web 2.0 in the field of communication, acquisition, dissemination and management of ...
Scientific paradigm as a reference frame for the study of assessment in teaching / Scientific paradigm as a reference frame for the study of assessment in teaching
(Pedagoska Obzorja d.o.o, 2014)
The subject ofthis paper is paradigm as a frame of reference for the current study of assessment in teaching. After a review of the literature, two ways to use this concept have been identified: a pluralistic way and the ...
Razvoj matematičkog mišljenja kod učenika kao aspekt procesa intelektualnog vaspitanja / Razvitie matematičeskogo myšlenija u učenikov kak aspekt processa intellektual'nogo vospitanija
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Jedan od značajnih aspekata intelektualnog vaspitanja jeste razvoj matematičkog mišljenja kod učenika. Ovaj opšti tip mišljenja razvija se u nastavi matematike kroz razvijanje posebnih tipova matematičkog mišljenja, kao ...