Преглед Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju аутора: "Krnjaja, Živka"
Приказ резултата 1-20 од 37
-
Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje
Senić Ružić, Mirjana (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Disciplinarni ili integrisani kurikulum - tri razlike / Disciplinarnyj ili integrirovannyj kurrikulum: Tri otličija
Krnjaja, Živka (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014) -
Discourses on gender in early childhood education and care (ECEC) setting: Equally discriminated against
Pavlović-Breneselović, Dragana; Krnjaja, Živka (De Gruyter Open Ltd, 2016) -
Diversification - meanings and policies in practice of preschool education in Serbia / Diversifikacija - značenja i politike u praksi predškolskog vaspitanja i obrazovanja u Srbiji
Miškeljin, Lidija (Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014) -
Dragana Pavlović: Gde stanuje kvalitet - knjiga 2 - istraživanje sa decom prakse dečjeg vrtića Breneselović, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta univerziteta u Beogradu, 2015
Krnjaja, Živka (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
Elementi za strategiju građenja kvaliteta nastave
Radulović, Lidija R.; Mitrović, Milica (Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014) -
Gathered in Play: Play as the Common Space during the Covid-19 Lockdown in Serbia
Krnjaja, Živka; Mitranić, Nevena (Open Book Publishers, 2023) -
Gde stanuje kvalitet, Knjiga 3, Razvijanje prakse dečjeg vrtića
Krnjaja, Živka (Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2016) -
Ideologije obrazovnih programa - šta očekujemo od obrazovanja - stanje i perspektive u Srbiji / The curriculum ideologies: What to expect from education: Current state and perspectives in Serbia
Krnjaja, Živka (Sociološko udruženje Srbije i Crne Gore, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za sociološka istraživanja, Beograd, 2014) -
Igra kao susret - koautorski prostor u zajedničkoj igri dece i odraslih / Jeu comme rencontre: espace de co-auteurs dans le jeu commun des enfants et des adultes
Krnjaja, Živka (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2012) -
Igra, stvaralaštvo, otvoreni vaspitni sistem - šta ih povezuje? / Play, creativity, open educational system: What links them?
Krnjaja, Živka (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010) -
Izazovi roditeljstva u vreme krize
Pantić, Ivana (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
The justness of preschool education in Serbia: Ensuring equal opportunities
Krnjaja, Živka; Pavlović-Breneselović, Dragana (Slovenian Assoc Educationalists, Ljubljana, 2017) -
Making sense: digital kindergarten during COVID-19 lockdown / Građenje smisla: digitalni vrtić u vreme kovid-19 izolacije
Purešević, Dragana; Mitranić, Nevena (Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2023) -
Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju
Nikolić, Nataša T. (Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Nastava i vaspitanje
Krnjaja, Živka (Pedagoško društvo Srbije, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2018) -
Nije stvar u tome šta je već šta može postati – izgubljene mogućnosti i moguće prilike
Purešević, Dragana; Miškeljin, Lidija (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Obrazovanje nastavnika u vreme krize: šta se dešava sa socijalnom dimenzijom nastave
Radulović, Lidija; Nikolić, Luka (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Ocenjivanje učenika tokom prve godine pandemije: od menjanja paradigme do tehničkih rešenja
Stančić, Milan (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Oslobađanje od tržišne slobode: promišljanje emancipatornog potencijala obrazovanja u eri neoliberalizma / Liberation from market freedom: rethinking the emancipatory potential of education in neoliberal era
Krnjaja, Živka; Purešević, Dragana (Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Univerzitet u Beogradu, 2020)