Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 11
Портфолио као начин подстицања самовредновања и самовођеног учења у образовању будућих васпитача предшколске деце
(Педагошко друштво Војводине, 2009)
Сматрамо да је један од примарних задатака базичног образовања да
помогне максимални развој интелектуалних способности студената, способности решавања проблема и доношења одлука, развијање иновативности и успешне комуникације. ...
Dometi i aktuelnost pedagoških ideja Adolfa Ferijera / Reaches and topicality of pedagogic ideas of Adolphe Ferriere
(Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad, 2013)
'Aktivna škola' je pedagoški pokret nastao početkom XX veka kao reakcija na staru, tradicionalnu školu koja se temeljila na herbatovskoj pedagoškoj koncepciji. Osnivač aktivne škole je švajcarski pedagog i psiholog Adolf ...
Kontekstualni činioci postignuća učenika u oblasti matematike / Contextual factors of the students' achievements in the area of mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2012)
U radu se razmatraju ključni nalazi studije TIMSS 2007 u oblasti ispitivanja postignuća učenika 8. razreda iz matematike, kao i na koji način su ova postignuća pod uticajem određenih karakteristika različitih konteksta u ...
Različiti pristupi u osmišljavanju koncepcije saznavanja u nastavi matematike / Different approaches in creating concepts of cognition in teaching mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
U radu se razmatraju različiti pristupi u osmišljavanju koncepcije saznavanja u nastavi matematike zastupljeni u teoriji razvijajuće nastave i u nekim drugim savremenim teorijskim orijentacijama. U okviru teorije razvijajuće ...
Percepcije nastavnika o prirodi povezanosti znanja u nastavi matematike / Teachers' perceptions of the nature of knowledge interconectedness in mathematics teaching
(Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad, 2011)
Predmet istraživanja u ovom radu su percepcije nastavnika matematike o prirodi i osnovnim karakteristikama povezanosti znanja u okviru nastavnog programa i nastave matematike. Polaznu pretpostavku za konstituisanje predmeta ...
Pedagoški fronezis Sretena Adžića / Pedagogical phronesis of Sreten Adžić
(Univerzitet u Kragujevcu - Fakultet pedagoških nauka, Kragujevac, 2018)
Sreten Adžić je svoj praktičan pedagoški rad u trsteničkoj osnovnoj školi predstavio u delu Učiteljeve zabeleške. Da je Adžićev rad u Trsteniku predstavljao kvalitativno značajan iskorak u odnosu na tadašnju pedagošku ...
Obrazovanje u Srbiji - mogućnosti inkluzivnog i e-učenja / Education in Serbia: Inclusive and e-learning opportunities
(Univerzitet u Beogradu - Tehnički fakultet u Boru, Beograd, 2010)
Autori u ovom radu razmatraju mogućnosti unapređenja inkluzivne edukacije upotrebom informacionih tehnologija i elektronskog učenja. Ovaj rad je podeljen u tri dela: Prvi deo je fokusiran na različite pristupe koncepta ...
Uticaj socio-ekonomskih činilaca i obrazovnih praksi na razvoj darovitih studenata u Srbiji
(Forum Pedagoga, 2019)
Darovitost i kreativnost učenika na različitim nivoima formalnog
obrazovanja godinama se nalazi u fokusu istraživanja različitih društvenih nauka, pre
svega onih koje u svom predmetu proučavanja uključuju i izučavanje ...
Predrag Živković: Profesionalni identitet nastavnika i samoprocena kvaliteta rada, Filozofski fakultet Kosovska Mitrovica, Kairos, Jagodina, 2012 / Professional identity and self-assessment teacher quality of work
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2013)
Mišljenje nastavnika o funkcionalnosti opisnog ocenjivanja / Attitudes of teachers on function of the descriptive marking
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2014)
U sistemu obrazovanja i vaspitanja u Srbiji opisno ocenjivanje se primenjuje od školske 2003/2004. godine, što je dovoljno dug period da se preispitaju efekti pomenutog sistema. Cilj ovog rada je da se utvrdi mišljenje ...