Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 128
Andragoški kadrovi u kazneno-popravnim zavodima - između potreba i realnosti / Andragogical staff in prison and correctional facilities: Between needs and reality
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Imajući u vidu specifičnu prirodu obrazovanja, osposobljavanja i obuke zatvorenika tokom izvršenja zatvorske kazne i ambivalentan odnos struke i nauke prema toj vrsti tretmana, u radu smo, na osnovu analize podataka Uprave ...
Thinking trough movement: A proposal for feminist pedagogy
(Univ Jaen, Serv Publicaciones, Jaen, 2017)
In the following essay I tried to elaborate on the idea of a body as a thinker by explaining the philosophical underpinnings of the movement practice as a way of knowing/making/becoming. By accepting the feminist critique ...
Usavršavanje nastavnika u obrazovnoj politici u Srbiji / In service in educational policy of Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2013)
Na deklarativnom nivou stručno usavršavanje nastavnika je kamen temeljac sveobuhvatne obrazovne politike Republike Srbije, bez kojeg se ne može zamisliti sprovođenje nijedne od pojedinačnih obrazovnih politika (kao što su ...
Univerzitetski nastavnici u tranziciji ka održivom razvoju - jedan koncept i brojna pitanja / University lecturers in transition towards sustainable development: A concept and numerous questions
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2016)
Ideje o odgovornosti univerzitetskog obrazovanja i nastavnika u tranziciji društva ka održivosti kao idealu utkanom u okvir za budućnost 'posle 2015' služe i kao vodilje u koncipiranju strategija za integrisanje održivosti ...
Ideje o obrazovanju odraslih u obrazovnom romanu 'Godine učenja Vilhelma Majstera' J.V. Getea / Ideas on adult education in educational novel 'Wilhelm Meister's Apprenticeship' by Johann Wolfgang von Goethe
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
U radu se analiziraju andragoške ideje i aspekti u romanu Godine učenja Vilhelma Majstera Johana Vo lfganga fon Getea4 (Johann Wolfgang von Goethe: 'Wilhelm Meisters Lehrjahre') i elemente zbog kojih se ovo delo svrstava ...
Teorije učenja i odnosi moći u obrazovanju odraslih / Learning theories and power relations in adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Teorije učenja predstavljaju priznato znanje i time diskurse kroz koje se odnosi moći reprodukuju i održavaju u obrazovnim aktivnostima. One u sebi nose i sadrže odgovore na pitanja 'šta je znanje' i 'ko ga poseduje', kroz ...
Kontinuirani profesionalni razvoj nastavnika - međusobna igra školskog menadžmenta, školske klime, motivacije i insentiva / Непрерывное профессиональное развитие преподавателей: совместная игра школьного менеджмента, школьного климата, мотивации и побуждения
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
Cilj ovog istraživanja bio je ispitivanje uzajamnih veza insentiva i motivacije koji podstiču nastavnike i utiču na njihovo učešće u programima za kontinuirano profesionalno usavršavanje (KPUN) sa karakteristikama organizacije ...
Andragoška regionalna akademija - od koncepta do efekata / Regional Andragogy Academy: From concept to effects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
Andragoška regionalna akademija je projekat koji je, uz podršku DVV International i nacionalnih partnera zemalja Zapadnog Balkana, realizovan u periodu od 2011. do 2015. godine. Prvenstveno koncipirana kao sistem organizacionih ...
Liminal Belgrade and Social Practice
(Sao Salvador: InSEA, 2019)
This article is a product of master students engaged in the course Expressive methods in adult education at the Faculty of Philosophy, department of andragogy and the art project they conducted. We, as young people who ...
Reformski procesi u oblasti školskog obrazovanja u Srbiji – pogled školskih pedagoga
(Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Podgorica, 2019)
Posljednjih dvadesetak godina pokrenute su i realizovane brojne i različite promjene u obrazovnoj praksi i praksi funkcionisanja školskog sistema u Srbiji. Nakon objašnjenja reforme obrazovanja kao procesa promjena i analize ...