Search
Now showing items 1-10 of 118
Roditeljstvo u digitalnom okruženju
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Digitalne tehnologije su jedan od značajnih faktora vaspitanja naročito tokom vremena koje deca provode u krugu porodice. Zato je važno razmotriti promene koje nastaju u porodičnom funkcionisanju i odnosima između njenih ...
Obrazovanje na dalјinu ili udalјavanje od obrazovanja - osvrt na školovanje u ruralnim područjima / Distance education or distancing from education - look back to the education in rural areas
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Usled epidemije virusa COVID-19 kao univerzalna mera za sve osnovne škole u Republici Srbiji usvojena je zamena redovne nastave u školama nastavom na dalјinu. Analiza relevantnih zvaničnih dokumenata i statističkih podataka ...
Čemu ocenjivanje u doba krize: perspektiva nastavnika na društvenim mrežama / The Purpose of Student Assessment in Time of Crisis - What Dо Teachers Say on Social Networks?
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Rad u nastavi u doba krize pratili su brojni izazovi, pri
čemu se naročito ističu problemi u vezi sa ocenjivanjem. Cilj istraživanja bio je da se razume odnos nastavnika prema ocenjivanju učenika u
uslovima nastave na ...
Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
U trenutku pisanja ovog rada predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji, kao i u mnogim drugim zemljamasveta, i dalje se suočava sa izazovima pandemije. Dok nam se „pomera tlo pod nogama“ u očuvanju temeljnih vrednosti ...
Value added of schools in Serbia
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2020)
Value added (VA) is one of the measures to assess the quality of school work; when calculating this value, the individual characteristics of students are statistically equalised in order to focus on the factors that are ...
Peer assessment as a learning and self-assessment tool: a look inside the black box
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2021)
This paper presents the findings of a four-year mainly qualitative study of peer and self-assessment in university teaching. Peer and self-assessment activities were introduced with the intention of supporting students' ...
Odnos intersubjektivne saglasnosti i konsenzusa: rigidna dama i gospodin sa hiljadu maski
(Institut za pedagoška istraživanja, 2021)
U radu se kroz refleksivnu analizu istraživačkog iskustva i njegovo interpretiranje uz pomoć teorijskih izvora problematizuju dva metodološka postupka: građenje konsenzusa i intersubjektivnu
saglasnost.
Пeдагошко образовање наставника у Србији: од наставленија до Центра за образовање наставника
(Београд: Педагошко друштво СрбијеБеоград: Институт за педагогију и андрагогију Фиозофског факултета Универзитете у Београду, 2021)
У раду су сагледани кључни догађаји релевантни за образовање предметних наставника у Србији до оснивања Центра за образовање наставника 1971. године с намером да се утврде основне фазе у развоју тог образовања. Имајући у ...
Vodič za uključivanje dece sa smetnjama u razvoja u sistem predškolskog vaspitanja i obrazovanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2021)
Вртић на даљину у време ковид-19 кризе – перспектива родитеља / Remote kindergarten in time of COVID-19 crisis – parents perspective
(Филозофски факултет Универзитета у Београду, 2021)
Овим радом желели смо да прикажемо аутентичне приче родитеља о вртићу на даљину у време ковид-19 кризе. Кроз наративни интервју вођен са 17 родитеља разговор смо фокусирали око пет тема: пандемија
као животно поглавље; ...