Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 10
Uvek crtamo: Vrtić "na daljinu" u vreme covid-19 krize iz dečje perspektive
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Проглашење ванредне ситуације услед пандемије корона вируса
довело је до „превођења” образовања на свим нивоима – па и пред школског
васпитања и образовања у дигитално окружење. Наведени период корис-
ти се као „одскочна ...
Nastavničke brige o digitalnim tehnologijama u nastavi: pregled istraživanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
U radu su dati kratak pregled i analiza radova u kojima su predstavljena istraživanja o nastavničkim brigama
u vezi sa korišćenjem digitalnih tehnologija u nastavi. Cilj je da sagledamo koji su konkretni problemi istraživani ...
Parent participation in preschool education in Serbia Challenges and perspectives
(Taylor & Francis Group, 2021)
Parent participation is a long-stated value in preschool education in Serbia that is framed by policy documents. New curriculum framework highlights the partnership with family and parents as the primary and most important ...
Приступи образовне политике предшколском васпитању и образовању у доба кризе / Approaches of educational policy to preschool education in times of crisis
(Филозофски факултет Универзитета у Београду, 2021)
Необична убрзаност промене наше свак одневице са проглашењем глобалне пандемије од стране Светске здравствене организације
марта 2020. године суочила је читава друштва, а са њима и образовне системе, са низом специфичних ...
Čemu ocenjivanje u doba krize: perspektiva nastavnika na društvenim mrežama / The Purpose of Student Assessment in Time of Crisis - What Dо Teachers Say on Social Networks?
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Rad u nastavi u doba krize pratili su brojni izazovi, pri
čemu se naročito ističu problemi u vezi sa ocenjivanjem. Cilj istraživanja bio je da se razume odnos nastavnika prema ocenjivanju učenika u
uslovima nastave na ...
Nastava u doba krize: o čemu brinu nastavnici
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Kriza izazvana pandemijom virusa kovid-19 traje duži vremenski period pri čemu su česte promene koje se uvode u nastavu. Očekivano je da ovakva dešavanja mogu doprineti pojavi izazova i teškoća, koje bi mogle imati reperkusije ...
Вртић на даљину у време ковид-19 кризе – перспектива родитеља / Remote kindergarten in time of COVID-19 crisis – parents perspective
(Филозофски факултет Универзитета у Београду, 2021)
Овим радом желели смо да прикажемо аутентичне приче родитеља о вртићу на даљину у време ковид-19 кризе. Кроз наративни интервју вођен са 17 родитеља разговор смо фокусирали око пет тема: пандемија
као животно поглавље; ...
Roditeljstvo u digitalnom okruženju
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2021)
Digitalne tehnologije su jedan od značajnih faktora vaspitanja naročito tokom vremena koje deca provode u krugu porodice. Zato je važno razmotriti promene koje nastaju u porodičnom funkcionisanju i odnosima između njenih ...
Obrazovanje na dalјinu ili udalјavanje od obrazovanja - osvrt na školovanje u ruralnim područjima / Distance education or distancing from education - look back to the education in rural areas
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Usled epidemije virusa COVID-19 kao univerzalna mera za sve osnovne škole u Republici Srbiji usvojena je zamena redovne nastave u školama nastavom na dalјinu. Analiza relevantnih zvaničnih dokumenata i statističkih podataka ...
Ka kritičkom digitalnom obrazovanju: kako razvijati digitalnu pismenost? / Towards critical digital education: How to develop digital literacy?
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Usled intenzivne upotrebe digitalnih tehnologija u obrazovnom procesu, izazvane pandemijom virusa Covid-19, zahtev za digitalnom pismenošću kao osnovom za učenje u digitalno posredovanom obrazovanju izbija u prvi plan. U ...