Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 40
From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning
(Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for Pedagogy and AndragogyFaculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary, 2013)
This paper deals with the changes in the way of conceptualizing method in the
context of teaching and learning and their meaning for the study of quality in education. We have used two sources of information: didactic ...
Unapređivanje nastavne prakse primenom akcionih planova
(Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
U radu predstavljamo ciklus akcionog planiranja kao jedan od načina uvođenja i održavanja novina u nastavnu praksu. Ovaj proces zahteva od nastavnika refleksivno razmišljanje o sopstvenoj praksi, planiranje, izvođenje ...
Education for sustainable development and preschool teachers’ competencies
(Institut za pedagogiju i andragogijuDepartment of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium, 2019)
Within the 2030 Agenda for Sustainable Development, inclusive quality education is
defined as one of the main sustainable development goals (SDG 4). According to the
UNESCO, education has also been recognised as the main ...
Povratak u budućnost − aktuelnost ideja Vićentija Rakića o vaspitanju igrom i umetnošću
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2017)
Ovaj rad teži da vrati u pedagošku diskusiju teoriju vаspitаnjа igrom i umetnošću Vićentijа
Rаkićа, osvetljаvаjući njenu aktuelnost u izаzovimа sа kojimа nаs suočаvаju kompleksnost
sаvremenog vaspitnog kontekstа i ...
Early childhood workforce in Serbia as a policy issue
(Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, 2019)
The chapter focuses on early childhood workforce in Serbia as a policy issue, addressing the matters of early childhood education and care (ECEC) teachers’ profession, their initial and ongoing education, other professionals ...
Obrazovanje na dalјinu ili udalјavanje od obrazovanja - osvrt na školovanje u ruralnim područjima / Distance education or distancing from education - look back to the education in rural areas
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Usled epidemije virusa COVID-19 kao univerzalna mera za sve osnovne škole u Republici Srbiji usvojena je zamena redovne nastave u školama nastavom na dalјinu. Analiza relevantnih zvaničnih dokumenata i statističkih podataka ...
Participacija nastavnika u procesu koncipiranja stručnog usavršavanja: mogućnosti i dometi
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2020)
Stručno usavršavanje nastavnika nalazi se visoko na listi nacionalnih i
međunarodnih prioriteta. Od nastavnika se očekuje da kontinuirano razvijaju svoja znanja i veštine, jer se smatra da inicijalno obrazovanje ne može ...
Nastava u doba krize: o čemu brinu nastavnici
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Kriza izazvana pandemijom virusa kovid-19 traje duži vremenski period pri čemu su česte promene koje se uvode u nastavu. Očekivano je da ovakva dešavanja mogu doprineti pojavi izazova i teškoća, koje bi mogle imati reperkusije ...
Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije, 2019)
Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja
upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno
prisutno u dokumentima obrazovne politike naše ...
Elementi za strategiju građenja kvaliteta nastave
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2014)
U ovom radu se istražuje pedagoško-didaktički reformski odgovor o građenju kvaliteta nastave
u aktuelnom obrazovno političkom kontekstu. Polazi se od analize različitih načina konceptualizovanja kvaliteta obrazovanja i ...